מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

תושבת בנימין מוחה: "אני ישנה עם סכין מתחת לכרית"

תרחיש חדירת מחבלים ליישובי יהודה ושומרון ו'היפוך קנים' בו שוטרי הרשות מצטרפים לאירועי הטרור הוצג בדיון בכנסת. "לא אתן שיהיה עוד שם של נרצח או נרצחת בגלל רפיון אוזלת יד", אמרה תושבת בנימין

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/24 16:44 יט בשבט התשפד

תושבת בנימין מוחה: "אני ישנה עם סכין מתחת לכרית"
מהומות ביהודה ושומרון, צילום: Nasser Ishtayeh,Flash90

מזה שנים שהמצב ביהודה ושומרון אינו נרגע. לאור זאת, תרחיש חדירת מחבלים ליישובי יהודה ושומרון ו'היפוך קנים' בו שוטרי הרשות מצטרפים לאירועי הטרור הוצג היום (ב') בדיון בוועדת המשנה של ועדת חוץ וביטחון לענייני יו"ש בראשות ח"כ צבי סוכות. במהלך הדיון, דיברה אסתר הילמן, תושבת בנימין ומראשות פורום שומרים על הבית. "הגעתי לכאן היום כדי לדבר על הסכנות הקיומיות שאנחנו עוברים כל דקה ודקה באזור שבו אנו גרים", אמרה.

צבי סוכות: "הטרור נוהג לשכפל את עצמו"

יו"ר הועדה, ח"כ צבי סוכות, אמר בדאגה בדיון: "המצב ביהודה ושומרון בוער עוד לפני המלחמה. הסכנות ברורות ומידיות, הטרור נוהג לשכפל את עצמו, והחשש של השתלטות על יישוב הוא אמיתי ומסוכן, גם סוגיית היפוך הקנים, כלומר הפניית קני הנשק של שוטרי הרש"פ נגד כוחותינו – מטרידה ביותר".

צבי סוכות

צבי סוכות, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הילמן הוסיפה: "מה אני מבקשת? די להתגונן! די להוריד את הראש, ודי לרצח של העם היושב בציון! אנחנו רוצים לחיות כאן בביטחון"."אני ישנה עם סכין מתחת לכרית".

"אני ישנה עם סכין מתחת לכרית כדי להגן על הילדים שלי"

בהמשך אמרה בכאב: "לא אתן שיהיה עוד שם של נרצח או נרצחת בגלל רפיון אוזלת יד, והתייפייפות נפש הזויה, בבוקר ה-7/10 בעלי גויס בצו 8, הוא הצטרף ליחידה שלו כדי להילחם, וכל הזמן הזה אני ישנה עם סכין מתחת לכרית כדי להגן על הילדים שלי, זה נראה לכם נורמלי?.

מעצרים ביהודה ושומרון. תמונת ארכיון

מעצרים ביהודה ושומרון. תמונת ארכיון, צילום: דובר צה"ל