מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אלמוג בוקר זועם - תעצרו מייד: "עובדים עלינו בעיניים"

העיתונאי אלמוג בוקר זועם על המשך העבודות להקמת קירות הסתרה בכבישי עוטף עזה: "קירות הסתרה, זה לא הסרת האיום. קירות הסתרה, זה השלמה עם כך שביום שאחרי האיום ישאר כאן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/23 19:04 יט בטבת התשפד

אלמוג בוקר זועם - תעצרו מייד: "עובדים עלינו בעיניים"
אלמוג בוקר, צילום: Moshe Shai,FLASH 90

עיתונאי חדשות 13, אלמוג בוקר, יצא היום בחרפיות בחשבון הטוויטר שלו נגד פרוייקט שמבצעת חברת נתיבי ישראל להקמת קירות הסתרה בכביש 34 וכביש 232 שעוברים בסמוך לעוטף עזה. בוקר העלה תיעוד של שלט המכריז על העבודות וכתב: "תגידו, אתם עובדים עלינו בעיניים? נראה לכם שמישהו יסכים לחזור שוב למציאות של ה-6 באוקטובר?".

"אם אתם רוצים שהתושבים יחזרו הביתה - תעצרו מיד"

אלמוג טען: "קירות הסתרה, זה לא הסרת האיום. קירות הסתרה, זה השלמה עם כך שביום שאחרי האיום ישאר כאן". הכתב הדרומי של חדשות 13 פנה למשרד הביטחון ודרש: "אם אתם רוצים שהתושבים יחזרו הביתה, תעצרו מיד את העבודות האלה. ואם אין לכם מה לעשות עם הכסף, מכיר כמה יישובים שנפגעו בשביעי באוקטובר וממתינים לאישור תקציבי".

בוקר זעם: "אין שום סיבה לעבור מבית לבית ולסכן את הלוחמים"

לפני כשבועיים, לאחר שהותר לפרסום כי תשעה לוחמים נפלו בקרב ממושך שהתנהל בזירה ממולכדת בשכונת ש'גאעיה. בוקר, יצא בטקסט נוקב. "שג'אעיה לא יכולה להתקיים ביום שאחרי", כתב. "שג'אעיה זה החצר האחורית של קיבוץ נחל עוז ואם רוצים לאפשר לתושבי נחל עוז לחזור הביתה, חייב להפיל את כל המבנים ולשטח את שכונת הטרור הנאצית הזאת" זעם.