מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נתניהו דוחה את הקריאות לפיטוריו: לא מתנהלים לפי סקרים, קיבלתי מנדט מהציבור

ראש הממשלה הקריא את שמותיהם הפרטיים של הילדים ששוחררו מהשבי והתייחס ליחסיו עם שר הביטחון: "הצעתי לגלנט לקיים מסיבת עיתונאים משותפת אבל הוא החליט מה שהחליט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/12/23 20:39 יט בכסלו התשפד | עודכן בתאריך 02/12/23 21:10

נתניהו דוחה את הקריאות לפיטוריו: לא מתנהלים לפי סקרים, קיבלתי מנדט מהציבור
נתניהו, צילום: צילום מסך

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ערך הערב (שבת) מסיבת עיתונאים ובה התייחס לקריסת הפסקת האש וחזרת הלחימה בעזה. נתניהו הקריא את השמות הפרטיים של כל הילדים והנשים שחזרו מהשבי. במענה לשאילת עיתונאים, טען ראש הממשלה כי הציע לשר הביטחון גלנט לקיים מסיבת עיתונאים משותפת "אבל הוא החליט מה שהחליט".

"קיבלתי מנדט מאזרחי המדינה ואני פועל על פיו"

בתשובה לשאלה נוספת על סקרי המנדטים שפורסמו בימים האחרונים ושאלת התפטרותו של ראש הממשלה נתניהו טען: "אם הייתי נבחר בסקרים יומיים לא הייתי נבחר באמת אפילו פעם אחת. קיבלתי מנדט מאזרחי המדינה ואני פועל על פיו".

"שאלתי את עצמי איך מדיינים עם השטן?"

נתניהו הוסיף כי ההחלטה על אישור עסקת החטופים התקבלה לאחר התלבטויות רבות. "התחבטתי רבות בימים שלפני ההחלטה. שאלתי את עצמי איך מדיינים עם השטן?" אמר נתניהו והמשיך: "אבל הייתי משוכנע שיש דרך לחלץ אנשים מציפורני השטן. ניהלנו מו"מ קשוח והפעלנו לחץ על המתווכים לשפר את המתווה. המאמץ נשא פרי, והכפלנו את מספר המשוחררים".

"ראיתי לנגד עיניי משפחה שנולדה מחדש"

"פגשתי בסורוקה את מיה רגב שירו בה במסיבה בנובה ונחטפה" הוסיף. "היא עברה ייסורים נפשיים ופיזיים. היא גם פגשה את אחיה איתי שגם אותו הצלחנו לשחרר. עמדתי לצד מיטתה וחיבקתי אותה. ראיתי לנגד עיניי משפחה שנולדה מחדש".