מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

דובר צה"ל: יירטנו טיל קרקע-קרקע שהיה בדרכו לאילת

דניאל הגרי התייחס לתיעוד החטופים בעדכון היומי לתקשורת ואמר: "אנחנו לא החמצנו אף הזדמנות ואנחנו לא נחמיץ אף הזדמנות להשיב אותם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/23 19:44 כה בחשון התשפד

דובר צה"ל: יירטנו טיל קרקע-קרקע שהיה בדרכו לאילת
דובר צה"ל דניאל הגרי , צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי התייחס בעדכון היומי לתקשורת לתיעוד של שני החטופים שפורסם הערב (ה') ע"י הג'יאהד האסלאמי ויצא במסר למשפחותיהם: "אנחנו מחבקים אותם ואת המשפחות שלהם ואומרים להם ולכל המשפחות של החטופים, אנחנו לא החמצנו אף הזדמנות ואנחנו לא נחמיץ אף הזדמנות להשיב אותם".

דובר צה"ל: יירטנו טיל קרקע-קרקע ששוגר לעבר אילת

בהמשך, דובר צה"ל חשף כי מערכות ההגנה האווירית יירטו במהלך הערב טיל קרקע-קרקע ששוגר לעבר העיר אילת. הגרי הוסיף: "ההגנה באזור אילת והמרחב שלה מהים, מהאוויר, ממטוסי חיל האוויר משכבות ההגנה שלנו היא הגנה טובה".

הגרי: "פשטנו על אתר מרכזי מאוד בצפון רצועת עזה"

הגרי הוסיף כי לוחמי צה"ל העמיקו את הלחימה בעיר עזה ותקפו את הרובע הביטחוני של חמאס. "זה אתר מרכזי מאוד בצפון רצועת עזה, שמכיל מפקדות מרכזיות של החמאס, ביניהם מטה המודיעין, מטה ההגנה האווירית, מבנים שלטוניים, מתקני אימונים, מפעלים לייצור אמצעי לחימה ומתחמים" הסביר דובר צה"ל.

"נכנסנו באותם כלים שהלוחמים שלנו נוסעים בהם"

בדבריו הבהיר הגרי כי כניסת הרמטכ"ל וראש השב"כ ללב עזה נעשתה בנגמ"שים מסוג נמ"ר חרף הסיכון הכרוך בה, והדגיש: "נכנסנו באותם כלים שהלוחמים שלנו נוסעים בהם, באמירה הזאת שהמפקדים הבכירים של צהל נמצאים מקדימה, פוגשים את הכוחות, מבינים את הקרב, מבינים את האתגרים, יש בכך אמירה משמעותית".