מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

התקיפות ברצועה: בצה"ל מעריכים כי חוסלו מספר מפקדי גדודים ופלוגות

בצה"ל מעריכים כי בתקיפות האוויריות החריגות הלילה בצפון רצועת עזה חוסלו מספר מפקדים בחמאס - בהם מפקדי גדודים ופלוגות | כוחותינו השתלטו על מוצב חמאס, וחוסל ג'מאל מוסא - האחראי על הביטחון המיוחד של הארגון

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/11/23 12:53 כב בחשון התשפד

התקיפות ברצועה: בצה"ל מעריכים כי חוסלו מספר מפקדי גדודים ופלוגות
רצועת עזה לאחר תקיפות צה"ל מלחמת חרבות ברזל, צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90     

החיסולים ברצועה. אחרי שהודיעו הבוקר (ב') על כיבוש מוצב חמאס ועל חיסולו של ג'מאל מוסא - האחראי על הביטחון המיוחד של חמאס, בצה"ל מעריכים כי בתקיפות האוויריות החריגות הלילה בצפון רצועת עזה חוסלו מספר מפקדים בחמאס, ביניהם מפקדי גדודים ופלוגות.

כוחותינו השתלטו על מוצב חמאס

נזכיר כי כוחות קרקעיים של צה"ל השתלטו הלילה על מוצב חמאס בשטח עזה. במוצב היו לארגון הטרור עמדות תצפית, מתחמי אימונים לפעילי הטרור וכן מנהרות טרור. בפעולה זו חוסלו מספר מחבלים.

הכניסה הקרקעית לעזה

הכניסה הקרקעית לעזה | צילום: דובר צה"ל

בנוסף, במהלך היממה האחרונה מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-450 מטרות של ארגון הטרור חמאס, ביניהן מתחמים צבאיים, עמדות תצפית, עמדות נ"ט, ועוד. כמו כן, כוחות זרוע הים תקפו מפקדות, עמדות שיגור טילי נ"ט ועמדות תצפית נוספות של ארגון הטרור.

עוד חיסול מוצלח: חוסל האחראי על הביטחון המיוחד של חמאס

במקביל, במסגרת פעולות חיסול מחבלי ארגון הטרור חמאס, מטוסי קרב של צה"ל בהכוונה מודיעינית של אמ"ן ושב"כ חיסלו את ג'מאל מוסא, האחראי על הביטחון המיוחד בארגון הטרור חמאס. בשנת 1993 ביצע ג'מאל מוסא פיגוע ירי לעבר כוחות צה"ל שהיו בסיור בשטח רצועת עזה. כמו כן, חוסלו מפקדים בדרג השטח בגדודים בהם נלחמים הכוחות.

צפו בתיעוד החדש מהכניסה הקרקעית: