מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מטח למרכז: ארבעה פצועים מפגיעה ישירה בתל אביב | מספר החטופים עלה ל-229

אזעקות הופעלו בתל אביב וערי המרכז - ארבעה בני אדם נפצעו: שניים במצב קל, אחד במצב בינוני | מספר החטופים המוכרים לצה"ל עלה ל-229 | דובר צה"ל: "זוהה איום אווירי במרחב הים האדום. מטוסי קרב הוזנקו וזה נמצא כרגע בתחקור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/23 12:16 יב בחשון התשפד

מטח למרכז: ארבעה פצועים מפגיעה ישירה בתל אביב | מספר החטופים עלה ל-229
זירת הפגיעה בתל אביב, צילום: דוברות הצלה

מלחמת חרבות ברזל: מאז השעה 14:00 מטחים כבדים לעבר ערי המרכז. בתל אביב בניין מגורים ניזוק מפגיעה ישירה של רקטה וחובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים איכילוב ושיבא בתל השומר, ארבעה פצועים בהם: גבר כבן 53 במצב בינוני עם חבלה בבטן, צעיר כבן 20 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים ו-שני גברים כבני 78 ו-52 במצב קל עם שאיפת עשן.

דובר צה"ל: מספר החטופים עלה ל-229

מוקדם יותר דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי אמר כי מספר החטופים המוכרים לצה"ל עד כה עלה ל-229. בנוסף, הגרי התייחס לפיצוץ שאירע מוקדם יותר בשטח מצרים ואמר: "בשעות האחרונות זוהה איום אווירי במרחב הים האדום. מטוסי קרב הוזנקו אל האיום וזה נמצא כרגע בתחקור, להבנתנו - הפגיעה שהייתה במצרים מקורה באיום הזה".

מצרים: שומרים לעצמנו את הזכות להגיב בזמן ובמקום המתאים

כזכור, הבוקר דווח כי שישה בני אדם נפצעו מפגיעת טיל בעיר טאבה שבמצרים, הסמוכה למפרץ אילת. כתוצאה מהירי, ניזוקו גם מבנים בעיר, ביניהם חלק ממתחמי בית החולים של טאבה. במצרים הודיעו כי הם שומרים לעצמם את הזכות להגיב על המתקפה בזמן ובמקום המתאים. בצה"ל חושדים כי מקור הפיצוץ הוא בכלי טיס לא מאויש ששוגר מתימן.

חוסל מפקד גדוד מערב חאן יונס

צה"ל ממשיך לתקוף ברצועת עזה וביממה האחרונה הותקפו מעל ל-250 מטרות של ארגון הטרור חמאס ביניהן, מנהרות טרור, עשרות מחבלים, מפקדות מבצעיות ועמדות שיגור של ארגון הטרור חמאס באמצעות מטוסי קרב. במהלך התקיפות חוסל מדחת מבאשר, מפקד גדוד מערב חאן יונס שלקח חלק בפיגועי צליפה ומטענים גדולים לעבר כוחות צה"ל ולעבר יישובי ישראל.

תיעוד: צה"ל השמיד מנהרת טרור ברצועת עזה