מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי האולטימטום: צה"ל הסיר את השלטים על איסור כניסת יהודים

לאחר האולטימטום הבהול של יוסי דגן - צה"ל הסיר את השלט הגדול האוסר על כניסת ישראלים בכניסה לכביש חווארה. דגן: "נבדוק ונמצה את העניין לעומק כדי להבין מי הוא אותו גורם עלום שבשעת מלחמה מצא לנכון לסכן את אזרחי ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/23 16:32 יא בחשון התשפד

אחרי האולטימטום: צה"ל הסיר את השלטים על איסור כניסת יהודים
שלטי A בכניסה לכביש חווארה, צילום: מועצה אזורית שומרון

לאחר שראש מועצת שומרון יוסי דגן הציב אולטימטום בו דרש להסיר את השלטים האדומים האוסרים על כניסת ישראלים בכניסה לכביש חווארה - הוסרו השלטים. שלט אחד הוסר ע"י תושבים מישובי האזור, את השלט הגדול בכניסה לחווארה הסירו הרשויות.

דגן איים: "אגיע בעצמי ואסיר את השלטים לאור היום"

כזכור, הבוקר (ה') הוצבו בכניסה לכביש חווארה שלטים אדומים האוסרים על כניסת ישראלים, זאת על אף שהכביש אינו נמצא בשטח A. בתגובה, ראש מועצת שומרון איים כי אם השלט לא יוסר בתוך שעתיים הוא יגיע בעצמו באופן רשמי כראש מועצת שומרון להסיר את השלט. "אם השלטים המופקרים הללו לא יוסרו בתוך שעתיים, אגיע בעצמי בצורה רשמית ואסיר את השלטים לאור היום" אמר דגן.

שלטי A בכניסה לכביש חווארה

שלטי A בכניסה לכביש חווארה, צילום: מועצה אזורית שומרון

דגן: נבדוק לעומק מי עמד מאחורי הצבת שלטים

לאחר הסרת השלטים הודיע דגן כי יערוך בדיקה מקיפה מי עומד מאחורי הצבת השלטים: "אנו נבדוק ונמצה את העניין לעומק כדי להבין מי הוא אותו גורם עלום שבשעת מלחמה מצא לנכון לסכן את אזרחי ישראל ולהציב אותם בסכנה ברורה. פשוט להפקיר את חייהם הצבת השלטים הייתה מופקרת מלכתחילה ומביא לתחושות קשות שלא צריך להרחיב בהן, אנו נדרוש בדיקה וחקירה".