דובר צה"ל התחייב: "בכל רגע נתון, איפה שיהיה בכיר ונדע - נחסל אותו"

לאחר הצהרת ראש הממשלה, דובר צה"ל התייחס במסיבת עיתונאים לגל התקיפות הנרחב בעזה וציין כי הותקפו גם תשתיות מתחת לקרקע. הגרי אמר כי המלחמה צפויה להימשך זמן רב ונדרשת סבלנות

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/23 19:50 י בחשון התשפד | עודכן בתאריך 25/10/23 21:18

דובר צה"ל  התחייב: "בכל רגע נתון, איפה שיהיה בכיר ונדע - נחסל אותו"
דובר צהל, צילום: צילום מסך

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי התחייב הערב (ד') במסיבת עיתונאים כי כל בכיר חמאס שישראל תדע את מיקמו יחוסל מיידת, ללא קשר לעיתוי. "כל מידע מודיעני שאנחנו יודעים - אנחנו תוקפים אותו" הבהיר הגרי. "חיסול של בכירים הוא בעדיפות עליונה. כל הזמן, בכל מקום בכל רגע נתון, איפה שיהיה בכיר ואנחנו נדע את זה אנחנו נחסל אותו".

"תקפנו היום תשתיות טרור מתחת לקרקע ומעל הקרקע"

הגרי התייחס לגל התקיפות הנרחב ברצועת עזה: "אנחנו ממשיכים לתקוף בעזה, היום תקפנו תשתיות טרור בבניינים ומתחת לקרקע. כל תקיפה הולכת ומחזקת אותנו ומשפרת את מצבנו לקראת השלבים הבאים במלחמה. כוחות צה"ל ערוכים בהגנה ובהתקפה סביב רצועת עזה". באשר לגבול הצפון אמרי דובר צה"ל כי צה"ל תוקף את חוליות המחבלים עוד בטרם מבוצע הירי, והזהיר: "מי שישלח מולנו חוליות ישלחם מחיר כבד מאוד".

"מעריכים שנראה עוד ירי רקטי למקומות שונים ברחבי הארץ"

"באשר לעוטף עזה, ההנחיות לא השתנו - שהיה בסמוך למרחב מוגן. פיקוד העורף מעדכן כל יום את ההנחיות, חייבים להישמע להם ולא להיכנס לשאננות. אנחנו מעריכים שנראה עוד ירי רקטי למקומות שונים ברחבי הארץ. המלחמה הזו תהיה ארוכה וכדי לעמוד במטרות המלחמה נדרשת סבלנות".