מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צה"ל תקף מאות מטרות בעזה, שתי החטופות התאחדו עם משפחותיהן

צה"ל תקף הלילה מעל ל-400 מטרות צבאיות ברצועת עזה וחיסל מספר מפקדים בארגון הטרור חמאס | שתי החטופות שהוחזרו, יוכבד ליפשיץ ונורית קופר, שבו לישראל ונפגשו עם משפחותיהן

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/23 07:22 ט בחשון התשפד | עודכן בתאריך 24/10/23 07:54

צה"ל תקף מאות מטרות בעזה, שתי החטופות התאחדו עם משפחותיהן
תקיפת צה"ל בעזה, מלחמת חרבות ברזל, צילום: Mohammed/Flash90

שתי נשים שנחטפו לעזה, יוכבד ליפשיץ ונורית קופר, הוחזרו במהלך הלילה מרצועת עזה לישראל ונפגשו עם משפחותיהן. החטופות, בנות 85 ו- 79, נחטפו במהלך הטבח של ארגון הטרור חמאס בקיבוץ ניר עוז. לשתיהן אין אזרחות זרה. עמירם בן ה-85 בעלה של קופר ועודד בן ה-83 בעלה של ליפשיץ, שנחטפו יחד איתן, עדיין מוחזקים בידי ארגון הטרור האכזרי יחד עם שאר החטופים.

"צה"ל וכוחות הביטחון פעלו רבות בימים האחרונים בכל הערוצים כדי להביא לשחרורן ולהתגבר על הקשיים הרבים שחמאס הערימו", נמסר בשם הממונה על החטופים והנעדרים. השתיים פונו במסוק לבית החולים איכילוב, שם חיכו להן בני משפחתן.

כדורגלן העבר דניאל ליפשיץ שיתף תמונה מבית החולים איכילוב יחד עם סבתו, וכתב: "לא להאמין שסבתא חזרה אלינו. גיבורה ענקית". לפי דובר צה"ל מסר עד כה עודכנו 222 משפחות חטופים ו-308 משפחות חללי צה"ל.

דניאל ליפשיץ ומשפחתו ליד סבתו ששבה מהשבי

דניאל ליפשיץ ומשפחתו ליד סבתו ששבה מהשבי צילום: לפי סעיף 27א

צה"ל תקף ביממה האחרונה מעל ל-400 מטרות

צה"ל תקף ביממה האחרונה מעל ל-400 מטרות צבאיות ברצועת עזה וחיסל מספר מפקדים בארגון הטרור חמאס. במהלך היממה האחרונה, מטוסי קרב תקפו עשרות תשתיות ונקודות כינוס שונות של ארגון הטרור חמאס בשכונות סג'עייה, שאטי, ג'באליה, דרג' תפאח וזייתון.

במסגרת הפעולה הנרחבת לשלילת יכולות ארגון הטרור חמאס, צה"ל תקף עשרות פעילי חמאס חמושים שנערכו לבצע ירי רקטי ופעולות טרור נוספות לעבר העורף הישראלי. בנוסף, כלי טיס של צה"ל תקף פיר מנהרה מבצעי בשימוש ארגון הטרור חמאס אשר אפשר לפעילים גישה מהירה לחוף.

תיעוד תקיפות צה"ל ברצועה:

כלי טיס של צה"ל תקפו במהלך הלילה גם מפקדות מבצעיות ששימשו את פעילי ארגון הטרור חמאס ונקודות כינוס של ארגון הטרור שמוקמו בתוך מסגדים. חוסלו הלילה סגן מפקד גדוד נוציראת, סגן מפקד גדוד שאטי וסגן מפקד גדוד אלפורקאן בארגון הטרור חמאס.

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il