הרצוג חשף: חמאס תכנן להשתמש בציאניד נגד אוכלוסייה אזרחית

נשיא המדינה חושף בראיון לרשת sky news: "התקן USB שנמצא על מחבלי חמאס מוכיח שארגון הטרור הרצחני תכנן להשתמש בציאניד כנגד אוכלוסיה אזרחית, בדיוק כפי שפועל ארגון הטרור אל-קאעידה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/23 22:05 ז בחשון התשפד

הרצוג חשף: חמאס תכנן להשתמש בציאניד נגד אוכלוסייה אזרחית
חמאס, צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

נשיא המדינה התראיין הערב לרשת sky news וחשף חומרים שנמצאו על גופותיהם של מחבלי החמאס, בהם תכני הדרכה לשימוש בחומרי לחימה כימיים, שמטרתם לשמש את ארגון הטרור בפעולותיו הרצחניות כנגד חפים מפשע.

בהתקן נייד אשר נמצא על גופתו של מחבל חמאס שחוסל בשטח ישראל, מפורטות הוראות ליצירת נשק כימי והפצתו בקרב אוכלוסיה אזרחית. מקור המסמך הוא מדריך של ארגון הטרור אל-קאעידה משנת 2003, והשימוש בו מעיד הן על הקשר בין הארגונים והן על כוונתו של ארגון הטרור חמאס להשתמש בנשק כימי להשמדה המונית כפי שדאע"ש תכנן בעבר.

הרצוג בבארי

הרצוג בבארי, צילום: חיים צח / לע"מ

הוראות מדויקות להכנת מתקן לפיזור ציאניד

בין התכנים, הוראות מדויקות להכנת מתקן לפיזור ציאניד. מדובר בהוכחה חיה לכוונותיו הרצחניות של ארגון הטרור חמאס, שמתכנן השמדה המונית ללא הבדל בין דת, גזע ומין. כריתת ראשי תינוקות, מדריך לחטיפת שבויים והוראות לשימוש בחומרים כימיים לרצח המוני, הם דפוסיפעולה רצחניים המעידים על נסיונו של ארגון הטרור חמאס להתחקות לדאעש.

"מדינת ישראל תמשיך לפעול בהתקפיות כנגד ניסיונותיהם האכזריים של ארגון הטרור חמאס ומתוך זכותה הבסיסית להגן על עצמאותה ועל ביטחון תושביה", נמסר מטעם הנשיא".

הריסות הטבח בבארי

הריסות הטבח בבארי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הנשיא: "בחומר הזה היו הוראות איך לייצר נשק כימי"

הנשיא הוסיף ואמר בראיון: "זהו חומר שנמצא על גופתו של אחד מאותם מחבלים סדיסטים. זה חומר של אל-קאעידה, חומר רשמי של אל-קאעידה. אנחנו מתמודדים עם דאעש, אל קאעידה וחמאס - אלה הפנים של הארגונים שאיתם אנו מתמודדים. ובחומר הזה, היו הוראות, איך לייצר נשק כימי"

"מה שמדינת ישראל חוותה זה רוע טהור, שנדרש לעקור מהשורש. ולמול הרוע הזה - אנחנו עדים לאנשים מסביב לעולם שתומכים בטרור הזה, אנחנו רואים אותם בהפגנות בלונדון ובמקומות נוספים בעולם - למה אתם תומכים ברוע? מה עומד מאחורי זה?" עוד שיתף הרצוג: "תנו לי לספר לכם סיפור, המשפחות הישראליות בגבול רצועת עזה, הן התומכות הגדולות ביותר בשלום עם הפלסטינים".