מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צה"ל מפציץ בעזה: חוסל בכיר "ועדות ההתנגדות העממית"

צה"ל חיסל מחבל בכיר מ-"ועדות ההתנגדות העממית" בעזה, השמיד מאות תשתיות טרור של חמאס, וחיסל שורת פעילים המשתייכים לכוח הנח'בה של חמאס - מעל לעשרה מחבלים חוסלו בתקיפה ממוקדת של מטוסי קרב

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/23 07:49 ד בחשון התשפד

צה"ל מפציץ בעזה: חוסל בכיר "ועדות ההתנגדות העממית"
תקיפות של יעדי חמאס , צילום: דובר צה"ל

צה"ל השמיד הלילה (ה') תשתיות טרור ברצועת עזה וחיסל בהכוונת שב"כ בכירים ופעילים מארגוני הטרור השונים, ביניהם ראש הזרוע הצבאית של "ועדות ההתנגדות העממית" ברפיח, צה"ל ממשיך לתקוף כל העת ברחבי רצועת עזה.

במהלך היממה האחרונה צה"ל, בהכוונת שב"כ, השמיד מאות תשתיות טרור של חמאס, מתוכן עשרות שנתקפו בשכונת ס'געיה. מאות תשתיות הטרור שהותקפו כוללות עמדות שיגור טילי נ"ט, פירי מנהרות, תשתיות מודיעין, חמ"לים מבצעיים ומפקדות נוספות.

הותקפו עשרות עמדות שיגור טילי מרגמות

לצד זאת, הותקפו עשרות עמדות שיגור טילי מרגמות שרובן הושמדו באופן מיידי לאחר ששיגרו לעבר ישראל. במהלך הלחימה, חוסלו שורת פעילים המשתייכים לכוח הנח'בה של חמאס, שהוביל את הפשיטה האכזרית ליישובי עוטף עזה - ומעל לעשרה מחבלים חוסלו בתקיפה ממוקדת של מטוסי קרב.

כאמור, מטוסי קרב של צה"ל, בהכוונת מידע מודיעיני של שב"כ, חיסלו את ראש הזרוע הצבאית של ארגון הטרור "ועדות ההתנגדות העממית" ברפיח, ראפת חרב חסין אבו הלאל.

הפצצות צה"ל בעזה, מלחמת חרבות ברזל

הפצצות צה"ל בעזה, מלחמת חרבות ברזל צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90