מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נתניהו התחייב למשפחות: השבת החטופים - אחת ממטרות הלחימה

משפחות של 155 חטופים עודכנו | בסיומה של פגישה שנערכה בין ראש הממשלה לבין נציגי 700 ממשפחות החטופים והנעדרים, נמסר כי נתניהו התחייב כי השבתם לישראל היא אחת ממטרות המלחמה | משפחות החטופים דורשות: "שחרור החטופים והנעדרים - בראש סדר העדיפות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/23 19:32 ל בתשרי התשפד

נתניהו התחייב למשפחות: השבת החטופים - אחת ממטרות הלחימה
הפגישה בין נתניהו לבין מטה משפחות החטופים והנעדרים, צילום: דוברות מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

בתום הפגישה שנערכה הערב (א') בין ראש הממשלה נתניהו ובין משפחות החטופים, דודי זלמנוביץ', ראש המטה להשבת החטופים מסר כי ראש הממשלה הבהיר כי אחת מהמטרות המוגדרות של המלחמה היא השבת החטופים בשלום לביתם.לפי דובר צה"ל, עודכנו משפחות של 155 חטופים ו- 289 חללי צה"ל.

כאמור, נציגות מטה משפחות החטופים והנעדרים המונה 700 בני משפחה של למעלה ממאה חטופים ונעדרים, נפגשה עם ראש הממשלה הערב בבסיס פיקוד העורף ברמלה והבהירה את דרישת המשפחות לפעול בכל דרך ובאופן מיידי לשחרור החטופים והנעדרים.

משפחות החטופים הישראלים

משפחות החטופים הישראלים, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

משפחות החטופים לנתניהו: "דורשות הפעלת כל מהלך הנדרש מול ראשי חמאס ומול מנהיגי מדינות ערב"

המשפחות דורשות "הפעלת כל מהלך הנדרש מול ראשי חמאס ומול מנהיגי מדינות ערב המשפיעים עליהם, כדי להוביל לשחרור מיידי". המשפחות עדכנו את ראש הממשלה בדבר היותן מודעות למורכבות הבעיה, אך גם להזדמנויות שנוצרו בימים האחרונים בסוגיית המשא ומתן לשחרור החטופים.

מטעם המטה נמסר: "מטה המשפחות מחזק את צה"ל ומחזק את מערכת הבטחון ועומד על כך ששחרור החטופים והנעדרים נמצא בראש סדר העדיפות של מדינת ישראל לפני כל שיקול אחר". בפגישה השתתפו גם נציגי משפחות חטופים שהוזמנו ישירות על ידי משרד ראש הממשלה.

נתניהו נפגש עם משפחות החטופים

נתניהו נפגש עם משפחות החטופים צילום: קובי גדעון / לע"מ

 נתניהו נפגש עם משפחות החטופים

נתניהו נפגש עם משפחות החטופים צילום: חיים צח /לע"מ