מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מטח רקטות לשרון-שומרון, 2 פצועים קשה בשדרות

מטח רקטות נורה מעזה לעבר אזור השומרון והשרון, בין השאר נשמעו אזעקות באריאל, כפר יונה, פרדסיה וצור יגאל | בשדרות נפצעו ארבעה בני אדם מפגיעת רקטה, שניים במצב קשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/23 08:41 כז בתשרי התשפד

מטח רקטות לשרון-שומרון, 2 פצועים קשה בשדרות
צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

אזעקות נשמעו הבוקר (ה') באזור השפלה והשומרון: טייבה, כוכב יאיר - צור יגאל, צור יצחק, צור נתן, אבן יהודה, טייבה, גאולים, פרדסיה, צור משה, סלעית, ינוב, כפר יונה ואריאל. זוהתה נפילה בסמוך לאריאל בשטח פתוח. אזעקות נשמעו גם בעוטף ובגזרת שדרות: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי, 4 פצועים מהם צעירה כבת 20 וגבר כבן 30 במצב קשה, גבר כבן 33 במצב בינוני שנפצע מרסיס, וגבר כבן 37 במצב קל. נציין כי צה"ל הודיע אתמול כי 5,000 שיגורים בוצעו לשטח ישראל מאז פרוץ הלחימה, היום המספר ככל הנראה כבר עלה.

 ירי מרצועת עזה. ארכיון

ירי מרצועת עזה. ארכיון, צילום: פלאש 90. מנדי הכטמן

"היה חשש של חדירת כלי טיס לצפון. פרשנות לא נכונה שלנו"

נזכיר כי אתמול, בשל חשד שהתבדה כי עשרה כלי טיס לפחות חדרו לישראל משטח לבנון, אזעקות הופעלו בנצרת, עפולה, טבריה, נהריה, עכו, צפת, קריית שמונה ואזור הכרמל. דובר צה"ל הסביר אחר כך את האירוע: "היה חשש של חדירת כלי טיס לצפון ולכן תחילה התרענו רק בטווח של 15 ק"מ. זה לא סייבר ולא תקלת טכנולוגיה, אלא פרשנות לא נכונה שלנו ושגיאות של אנשים אצלנו בהבנה. אנו לומדים ומתחקרים מהאירוע".