נתניהו: "נעביר שורה של חוקים כדי להילחם במשפחות הפשע"

ראש הממשלה התייחס לפשיעה בחרה הערבית והודיע כי עם כינוסה של הכנסת יועברו שורה של חוקים לטובת הלחימה בארגוני הפשיעה. "העדויות מהרציחות האחרונות בחברה הערבית מזעזעות וקורעות את הלב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/23 23:08 יג בתשרי התשפד

נתניהו: "נעביר שורה של חוקים כדי להילחם במשפחות הפשע"
"נעביר שורה של חוקים כדי להילחם במשפחות הפשע", נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

האלימות בחברה הערבית לא נגמרת ולמרות ההצהרות, ארגוני הפשיעה ממשיכים לעשות ככל העולה על רוחם. הערב (ה') הודיע ראש הממשלה נתניהו כי הכנסת תעביר שורה של חוקים לטובת המלחמה במשפחות הפשע מיד עם כינוסה. בפתח ההודעה, כתב נתניהו "העדויות מהרציחות האחרונות בחברה הערבית מזעזעות וקורעות את הלב" והוסיף: "אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים".

זוג הורים ושלושת ילדיהם נרצחו באירוע ירי

כזכור, אתמול נרצחו חמישה בני אדם באירוע קשה במיוחד: זוג הורים ושלושת ילדיהם. צוותים רפואיים איתרו אותם בזירה כשהם עם פציעות חודרות וללא סימני חיים - ונאלצו לקבוע את מותם. גבר נוסף נפצע באורח בינוני באירוע ופונה לבית החולים. שעות ספורות לאחר הטבח, הגיע לזירה מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי.

זירת הרצח |

זירת הרצח | , צילום: Shir Torem/FLASH90

"מבחינתנו זה פיגוע"

"נחצה פה קו אדום", אמר המפכ"ל, "מי שביצעו את הרצח הזה הם מחבלים, מבחינתנו זה פיגוע. משטרת ישראל תעשה הכל כדי להגיע לרוצחים. שבתאי כינס במקום הערכת מצב שבסופה הנחה להשתמש בחקירה בכל האמצעים הטכנולוגיים שיש ברשות המשטרה תוך שילוב זרועות בחקירה של יחידות ארציות ומחוזיות".

המפכ"ל בזירת הרצח |

המפכ"ל בזירת הרצח | , צילום: Shir Torem/FLASH90