החמושים מקיפים את כוח "דובדבן": תיעוד ממצלמות הגוף של הלוחמים

בתיעוד שמשחרר צה"ל מפעילות לוחמי "דובדבן" בג'נין נראים הכוחות כשהם רצים בסמטאות העיר ופורצים לבית. בהמשך נראה רגע השלכת המטען לעבר הלוחמים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/23 16:42 ה בתשרי התשפד

החמושים מקיפים את כוח "דובדבן": תיעוד ממצלמות הגוף של הלוחמים
תיעוד הלוחמים בג'נין, צילום: דובר צה"ל

במהלך הפעילות אמש (ד') של לוחמי דובדבן, סיירת גולני ומג"ב, במחנה הפליטים ג'נין עצרו הלוחמים מספר חמושים ומבוקשים כאשר במהלך חילופי האש עם המחבלים, זוהו גם פגיעות. בנוסף בוצע שימוש ברחפן מסוג "מעוז" אשר פגע במחבלים נוספים שסיכנו את הלוחמים. על פי דיווחים פלשתינים, כ-30 מחבלים נפגעו מאש צה"ל, ועוד שלושה מחבלים חמושים נהרגו.

תיעוד הכוחות בג'נין צילום: דובר צה"ל

התיעוד מגוף החיילים

בתוך כך, דובר צה"ל מפרסם היום תיעוד של האירועים הן ממצלמות הגוף של החיילים והן מצילום רחפנים. בתיעוד נראים לוחמי כוח "דובדבן" כשהם רצים ברחובות העיר ופורצים לאחד הבתים, בתיעוד אחר נראים המוני חמושים מקיפים בית בו נמצאו הלוחמים.

פעילות הכוחות הלילה

פעילות הכוחות הלילה, צילום: דובר צה"ל

כלי רכב צבאי עלה על מטען

דובר צה"ל עדכן כי בעת היציאה מהעיר ג'נין, עלה כלי רכב צבאי על מטען. כוחות צה"ל פעלו לחילוץ כלי הרכב, ובמהלך החילוץ חמושים ירו לעבר הכוחות, וזוהו פגיעות בכלי החילוץ. אין נפגעים לכוחותינו. במקביל, במהלך פעילות יזומה של לוחמי צה"ל בעיר טול כרם שבמרחב החטיבה, נעצר מבוקש, המזוהה עם הג'יהד האיסלאמי, והועבר להמשך טיפול כוחות הביטחון.