2 מחבלים שפצעו לוחמי מג"ב נעצרו - זה מה שהתגלה בביתם

סגרו מעגל: מסתערבי מג"ב ירושלים בהכוונה מודיעינית של שב"כ יחד עם כוחות נוספים עצרו 2 מחבלים שפצעו לוחמי מג"ב ושתכננו לבצע פיגוע | בביתם נתפסו רעלות, גז פלפל, מטען חבלה וציוד נוסף להכנת מטעני חבלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/23 15:52 יט באלול התשפג

2 מחבלים שפצעו לוחמי מג"ב נעצרו - זה מה שהתגלה בביתם
מעצר החשודים וחשיפת האמל"ח, צילום: דוברות המשטרה

הותר לפרסום: לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב איו"ש, כלבני יחידת עוקץ, יחידת יהלום, לוחמי צה"ל מחטמ"ר עציון והמערך האווירי של המשטרה נערכו לביצוע מעצרים בכפר אבו דיס שבחטיבה המרחבית "עציון". מדובר במעצרם של חוליית מחבלים שביצעה יידוי מטענים לעבר כוחותינו ופצעה שני לוחמי מג"ב לפני כחודשיים בקבר רחל, ושברשותם, על פי מודיעין, אמצעי לחימה ובכוונתם להוציא לפועל עוד פיגועים כנגד אזרחים וכוחות ביטחון.

נתפסו רעלות, גז פלפל, מטען חבלה וציוד נוסף להכנת מטעני חבלה

היום (ג') הותר לפרסום כי לפני כחודש, הכוחות הגיעו בצורה סמויה באישון לילה לכפר אבו דיס ועצרו במקביל בשני מתחמים שונים את שני המחבלים. בחיפוש שביצעו הכוחות בביתם של החשודים נתפסו רעלות, גז פלפל, מטען חבלה וציוד נוסף להכנת מטעני חבלה. המטענים פוצצו בשטח על ידי יחידת יהלום.

צילום: דוברות המשטרה

העצורים והממצאים שנתפסו הועברו להמשך חקירה בשירות הביטחון הכללי. מטעם גורמי הביטחון נמסר: "משמר הגבול, שב"כ וצה"ל ימשיכו לפעול לסיכול טרור ויגיעו לכל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל או בכוחות הביטחון".