לקראת הריסה: מופו בתיהם של המחבלים שביצעו את הפיגוע בדרום הר חברון

כוחות צה"ל מיפו את בתיהם של שני המחבלים שרצחו את בת שבע נגרי הי"ד ופצעו קה את אריה גוטליב | בקבוקי תבערה, אבנים וזיקוקים הושלכו לעבר הלוחמים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/23 07:42 ו באלול התשפג

לקראת הריסה: מופו בתיהם של המחבלים שביצעו את הפיגוע בדרום הר חברון
צילום: דובר צה"ל

לוחמי צה"ל בהובלת כוחות הנדסה מיפו הלילה בחברון שבחטיבת יהודה, את בתיהם של שני המחבלים שביצעו את פיגוע הירי שלשום בציר 60, בו נרצחה בת שבע ניגרי ז"ל. במהלך הפעילות חשודים יידו אבנים, ירו זיקוקים והשליכו בקבוקי תבערה לעבר הלוחמים, אין נפגעים לכוחותינו.

תיעוד הפעילות:

נזכיר כי אתמול, בפעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של צה"ל, שב"כ ומג"ב נעצרו על ידי לוחמי הימ"מ בעיר חברון שני פלשתינים החשודים בביצוע פיגוע הירי שבוצע אתמול בסמוך לחברון, בו נרצחה בת שבע ניגרי ז"ל ונפצע אזרח ישראלי נוסף. בנוסף אותר והוחרם הנשק ששימש על פי החשד לביצוע הפיגוע. בהודעה שפורסמה הבוקר מטעם גופי הביטחון, נכתב כי, "בחקירתם הראשונית השניים קשרו עצמם לביצוע פיגוע. לאחר מעצרם הוסגר הנשק שככל הנראה שימש לביצוע הפיגוע".

שיתוף פעולה בין הכוחות

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק התייחס לפעילות: "כל מחבל ידע - נגיע לכל אדם שיפגע באזרחי מדינת ישראל. סגירת המעגל המהירה לאחר הפיגוע היא תוצר של שיתוף הפעולה המצוין של כוחות הביטחון. לוחמי הימ"מ ביצעו הלילה פעילות חשובה לשמירה על ביטחון ישראל. לוחמי משמר הגבול ימשיכו להיות חומת המגן של עם ישראל".