ראש אכ"א למתגייסים הטריים: "אפשר לקיים פה שיח"

אלוף יניב עשור ביקר אתמול בלשכת הגיוס "תל השומר" ופגש מתגייסים לחיל הגנת הגבולות: "אתם תראו לאט לאט שיש בנינו הרבה משותף ומחבר, אחדות, אהבה ופרגון ופחות מפריד ושונה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/08/23 11:48 כ באב התשפג

ראש אכ"א למתגייסים הטריים: "אפשר לקיים פה שיח"
אלוף יניב עשור, צילום: דו"צ

ראש אגף כוח האדם, אלוף יניב עשור, ביקר אתמול (א') בלשכת הגיוס "תל השומר" ופגש מתגייסים ומתגייסות ללוחמה בחיל הגנת הגבולות. בנוסף גויסו מורות חיילות, מפעילות האמר קרבי, מתעדים מבצעיים, מדמות אויב ולתפקידים שונים בחיל הרפואה.

במהלך הביקור ראש אכ"א פגש מתגייסים מרחבי הארץ, ושוחח עמם על חשיבות השירות המשמעותי בצה"ל, בדגש על השירות הקרבי. לאחר מכן, סייר עשור ברחבת המתגייסים ובשרשרת החיול בה עוברים המתגייסים. הביקור נערך בהשתתפות ראש חטיבת תכנון ומנהל כוח אדם, תת-אלוף שי טייב, ומפקד מיטב, אלוף-משנה אלון מצליח.

"אין לנו מדינה אחרת ואנחנו מחויבים לשמור"

"כולנו עם אותם מדים וכומתה", אמר האלוף למתגייסים הטריים, "אתם תראו לאט לאט שיש בנינו הרבה משותף ומחבר, אחדות, אהבה ופרגון ופחות מפריד ושונה. כל הפסיפס היפה והמרהיב של החברה הישראלית, זה מקור העוצמה שלנו. ואפשר לקיים פה שיח".

"אין לנו ארץ אחרת ואין לנו מדינה אחרת, ואנחנו מחויבים לשמור עליה גם לכבוד אלה שהקימו את המדינה, וגם לכבוד הדורות הבאים. והיום זה התור שלכם לקחת על עצמכם את האחריות על ביטחון המדינה".