תיעוד מרגש: החייל שנפל בג'נין רוקד במסיבת פורים בישיבה

נציגי ישיבת חומש הגיעו לנחם את בני משפחת יצחק שבנה דוד יהודה נפל במבצע "בית וגן" בג'נין. הם שיתפו את בני המשפחה בסרטון מרגש בו נראה דוד יהודה ז"ל רוקד בפורים האחרון בישיבה: "חג שכל כך אהב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/23 16:31 כד בתמוז התשפג

תיעוד מרגש: החייל שנפל בג'נין רוקד במסיבת פורים בישיבה
דוד יהודה יצחק ז"ל בחגיגות פורים, צילום: ישיבת חומש

נציגים מישיבת חומש הגיעו השבוע לניחום אבלים בבית משפחתו של החייל דוד יהודה יצחק הי"ד שנפל במבצע בג'נין לפני מספר ימים, ושיתפו את בני המשפחה בסרטון בו נראה דוד רוקד במסיבת פורים בישיבת חומש לפני מספר חודשים בעת שירותו הצבאי במקום.

התיעוד המרגש של הלוחם דוד יהודה יצחק ז"ל צילום: ישיבת חומש

נציגי הישיבה הגיעו לבית משפחת יהודה בבית אל ושיתפו את בני המשפחה בסרטון בו נראה דוד רוקד במסיבת פורים בישיבת חומש לפני מספר חודשים בעת שירותו הצבאי במקום. הרב מנחם בן שחר מרבני ישיבת חומש סיפר על המפגש עם הוריו של דוד: "סיפרנו להורים על דמותו של דוד כפי שזכינו להכירה בחורף שעבר. לוחמי אגוז שירתו בחומש במשך חודשיים. דוד היה מגיע הרבה לבית המדרש לתפילות ערבית, לשבת ללמוד ולדבר עם התלמידים" אמר לבני המשפחה.

רס"ל דוד יהודה יצחק ז"ל |

רס"ל דוד יהודה יצחק ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה, Nasser Ishtayeh/Flash90

"כל מי שהיה בישיבה זוכר היטב את דמותו"

"באופן טבעי לגמרי הוא רקד עמנו במשך שעות בליל פורים" סיפר הרב למשפחה על אירועי פורים, "וכל מי שהיה בישיבה זוכר היטב את דמותו והריקודים". לדבריו של הרב, ההורים התרגשו מאוד לראות סרטונים מההרקדה: "הם סיפרו כי היה לו קשה להישאר פורים בצבא, חג שכל כך אהב והיה הולך להרבה מקומות. ואחרי פורים סיפר להורים בשמחה ש'היה חזק'" שיתף הרב.