כך נוטרל המחבל בפיגוע: "הילדים נשכבו, ירה בו 10 כדורים עד שנפל"

בעוד ילדיו מסתתרים ברכב, האזרח שניטרל את המחבל מנע אסון גדול יותר, אחיו מספר על הרגעים הדרמטיים: "אחי מאגף מחבל אחד ויורה בו 10 כדורים עד שהוא נופל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/23 18:04 א בתמוז התשפג

כך נוטרל המחבל בפיגוע: "הילדים נשכבו, ירה בו 10 כדורים עד שנפל"
זירת הפיגוע בעלי , צילום: תיעוד מבצעי - מד"א

אביעד גדות, מנהל אירגון תורת לחימה, הוא אחיו של האזרח שנטרל והרג את המחבל מהפיגוע בעלי היום (ג') ומנע אסון כבד יותר. בציוץ ששיתף בחשבון הטוויטר שלו מתאר גדות את הרגעים הדרמטיים בהם החליט אחיו לפעול, בעוד ילדיו הקטנים מסתתרים ברכב לצידו. 

"הם פורקים עם M16 ומתחילים לירות. הילדים נשכבים על רצפת הרכב"

"אחי הגיבור. תחנת דלק עלי. מנפח אוויר. הילדים ברכב. לפתע רכב עם ערבים 15 מטר מהם" פתח וכתב. "מבט מחשיד. בנו רצה לנפח יחד איתו את הגלגלים, אבל אחי חשד וביקש שישאר. לפתע דלתות נפתחות והם פורקים עם M16 ומתחילים לירות. לרצוח יהודים. הילדים נשכבים על רצפת הרכב". 

בעוד הילדים שוהים ברכב, אחיו של גדות מיהר להגיב לאירוע: "אחי מאגף מחבל אחד ויורה בו 10 כדורים עד שהוא נופל". עוד תיאר את המצב הפיזי והרגשי שלהם אחרי האירוע הקשה: "כעת מתאוששים, הוא והילדים. הופקרנו, אנו וילדינו, לידי אויב חמוש בנשק צה"לי. אוקיינוס טרור. אין שר ביטחון, אין אלוף פיקוד מרכז. זה רק אתה או האויב. בשבריר שניה. טירוף מוחלט, יתומים, אלמנות וגיבורים אלמונים".