כוחות הביטחון חשפו מקום מסתור ממנו נשלחו טלפונים לבתי הסוהר

שב"ס ומשטרת ישראל חשפו מקום מסתור ממנו נשלחו מכשירי טלפון סלולרי למספר בתי כלא, זאת במסגרת מבצע מיוחד בשילוב זרועות של צה"ל השב"ס והמשטרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 13:57 י באייר התשפג

כוחות הביטחון חשפו מקום מסתור ממנו נשלחו טלפונים לבתי הסוהר
הפלאפונים שנמצאו, צילום: דוברות שב"ס

יחידות מיוחדות של שירות בתי הסוהר ערכו במהלך החודשים האחרונים מבצע מודיעיני סמוי בעקבות מספר ניסיונות הברחה של טלפונים סלולריים אל כותלי בתי הכלא השונים. המבצע שנעשה בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל וצה"ל, הוביל לתפיסת "תחנת השיגור" ממנה על פי החשד הוכנו ונשלחו טלפונים סלולריים לבתי הסוהר השונים.

"סוהרי שב"ס מתמודדים יום יום אל מול סכנות ואיומים ביטחוניים"

במהלך שעות הלילה(בין ראשון לשני) פשטו בלשי היחידה לחקירת פשעים (יל"פ) במרחב יהודה ביחד עם כוחות מיוחדים של שב"ס וצה"ל מחטמ"ר עציון על דירה בבית לחם, ביצעו חיפוש נרחב ותפסו עשרות רבות של מכשירי טלפון סלולרי ואמצעי קצה אחרים שהיו מיועדים להברחה לתוך בתי הכלא.

בסיום המבצע נעצר חשוד, קרוב משפחה של אסיר ביטחוני המוחזק במתקן בדרום הארץ. החשוד הועבר יחד עם הממצאים להמשך חקירה במרחב יהודה של משטרת ישראל.

מהמשטרה נמסר :"סוהרי שב"ס מתמודדים יום יום אל מול סכנות ואיומים ביטחוניים ופועלים בכל האמצעים הנדרשים, מבצעיים ומודיעיניים לשם הגנה על ביטחון אזרחי המדינה ומקפידים על עבודה נחושה ומקצועית לסיכול הברחות לתוך בתי הסוהר".