המחבל הסגיר את עצמו: שני פצועים בפיגוע דריסה בצומת תפוח

דיווחים על פיגוע דריסה בצומת תפוח. כוחות רבים עושים דרכם לנקודה, שני פצועים פונו במסוק לבית החולים, אחד במצב בינוני והשני עם חשש לסיבוך | המחבל הסגיר את עצמו וטען כי מדובר בתאונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/23 20:43 ט בשבט התשפג

המחבל הסגיר את עצמו: שני פצועים בפיגוע דריסה בצומת תפוח
צומת תפוח. ארכיון, צילום: Sraya Diamant/Flash90

פיגוע דריסה: מחבל פצע שני ישראלים בפיגוע דריסה בצומת תפוח, במקום שני פצועים בהכרה, אחד מהם פצוע בינוני. כוחות רבים עושים דרכם כעת לצומת. המחבל, ברכב מסחרי לבן המשיך בנסיעה לכיוון דרום וכוחות רבים עוסקים כרגע במרדף אחריו.

הצלה ללא גבולות יו"ש מסכמים את האירוע עד כה: "בפיגוע דריסה בצומת תפוח פונה ישראלי במצב בינוני עם פגיעת גפיים ובמקום מטופל פצוע קל מאד עם כאבים ברגל". הפצועים בפיגוע מפונים באופן מוסק לבית החולים בלינסון. בשטח הוגדר מצבם כבינוני וקל אבל אחד הפצועים עם שבר פתוח בירך, פציעה שעלולה להסתבך ומכאן חשיבות הפינוי המהיר.

על פי דיווחים, הנהג הדורס, תושב שכם בן 21, הסגיר את עצמו לידי כוחות הביטחון. לאחר ההסגרה טען הנהג כי מדובר בתאונה שנגרמה בשל הערפל והוא נמלט לאחר שחשש שיחשבו שמדובר בפיגוע ויירו בו. הוא מועבר כעת לחקירה

הפיגועים הקשים של סוף השבוע

הפיגוע מגיע על רקע גל הפיגועים בתקופה האחרונה כשרק בסוף השבוע האחרון נרצחו 7 ישראלים פיגוע הקשה שנערך בשכונת נווה יעקב בירושלים ובעיר דוד בעיר. 

זירת הפיגוע

זירת הפיגוע צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ארגון הרבש"צים הארצי מגיב לפיגוע הדריסה בצומת תפוח בשומרון: "אנו שולחים ברכת רפואה שלמה לפצועים בפיגוע. לצערנו, אנו עדים להתגברות הטרור בימים האחרונים ולרציחתם ופציעתם של עשרות אזרחים ישראליים.  הראשונים שקופצים לכל אירוע כזה אלה הרבש"צים שעומדים על משמרתם ימים ולילות. הגיע הזמן שמשרד הבטחון לא יפקיר אותם ואת ביטחונם של מיליוני אזרחי ישראל ויפעל לתת להם את כל הדרוש כדי להמשיך להגן על אזרחי ישראל"