חילופי אש בג'נין: נעצרו שני בניו של בכיר הג'יהאד האיסלאמי - חייל נפצע קל ממטען

במהלך מבצע של סיירת חרוב, מגלן ומג"ב נעצרו שני בניו של חאלד אבו זינה, בכיר הג'יהאד | לטענת הפלשתיניים שני אנשים נוספים נהרגו, חייל צה"ל נפצע קל ממטען שהושלך לעבר הלוחמים | אבו זינה: "ישראל לא מבדילה בין הדרג המדיני לדרג הצבאי בארגון הג'יהאד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/23 08:17 כו בטבת התשפג

חילופי אש בג'נין: נעצרו שני בניו של בכיר הג'יהאד האיסלאמי - חייל נפצע קל ממטען
פעילות צה"ל. תמונת ארכיון, צילום: דובר צה"ל

במהלך פעילות כוחות הביטחון בגזרת ג'נין, דיווחים על שני פלשתינים הרוגים ומעצרם של שני מבוקשים. בנוסף, חייל צה"ל נפצע קל ממטען שהושלך לעבר הלוחמים. במהלך המבצע המשותף לסיירת חרוב, יחידת מגלן ומג"ב, נתפסו אמצעי לחימה ונשקים רבים, ונעצרו שני בניו של בכיר הג'יהאד חאלד אבו זינה.

"ישראל לא מעוניינת שיהיה אף אדם מהדרג המדיני בזירה"

לפי דיווחים פלשתיניים ההרוגים הם אדהאם ג'בארין וג'וואד בוואקנה. ג'בארין, בן 25, משמש כמפקד שטח בגדוד ג'נין של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי הפלשתיני. בוואקנה, בן 57, הוא מורה במקצועו והפלשתיניים טוענים כי הוא נהרג מירי צלף בעת ששהה בביתו.

בכאן חדשות דווח כי בכיר הג'יהאד שילדיו נעצרו אמר בריאיון לערוץ "אלרד": "ישראל לא מבדילה בין הדרג המדיני לדרג הצבאי בארגון הג'יהאד. ישראל לא מעוניינת שיהיה אף אדם מהדרג המדיני בזירה וכל הנהגת הג'יהאד האסלאמי, ובראשם בכיר הג'האד האיסלאמי, בסאם א-סעדי, שנעצר באוגוסט שעבר, היו בביתם וכולם יודעים מה קרה לו".