"יחליף את הקרקל": הג'יפ הממוגן החדש של המשטרה ייכנס לפעילות

ג'יפ חדש למשטרת ישראל יחליף את הקרקל ויכלול מערכת טכנולוגית מתקדמת, מערכת לפיזור הפגנות (וונום), אפשרות לירי מתוך חרך ממוגן, מצלמות מתקדמות ותא עצורים ממוגן ששומר על שלומם של העצורים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/22 09:51 יד בכסלו התשפג

"יחליף את הקרקל": הג'יפ הממוגן החדש של המשטרה ייכנס לפעילות
הג׳יפ החדש צילום: נצ״מ יובל זוליכה, צילום: משטרת ישראל

משטרת ישראל תכניס בקרוב לפעילות את הג׳יפ הממוגן הקל החדש שיהווה תחליף לרכב ה״קרקל״ הוותיק שמשמש את המשטרה ומשמר הגבול כבר במשך שנים , ראש האגף לתמיכה לוגיסטית (את״ל) במשטרת ישראל ניצב יוסי רופא הציג השבוע למפכ״ל רב ניצב יעקב שבתאי את הרכב הממוגן הקל ובקרוב ייכנס הג׳יפ לפעילות המבצעית במשטרה ובמשמר הגבול 

אפשרות לירי מתוך חרך ממוגן, מצלמות מתקדמות, תא עצורים ממוגן ששומר על שלומם של העצורים

הג׳יפ הממוגן החדש כולל מערכת טכנולוגית מתקדמת , מערכת לפיזור הפגנות (וונום), אפשרות לירי מתוך חרך ממוגן, מצלמות מתקדמות, תא עצורים ממוגן ששומר על שלומם של העצורים, תא נהג מאובטח ואפשרות לנהיגה בטוחה וקלה יותר בכל מצב נתון. 

המפכ״ל וראש את״ל עם הג’יפ החדש

המפכ״ל וראש את״ל עם הג’יפ החדש צילום: נצ״מ יובל זוליכה

מפכ״ל: ״הצבתי כיעד את חיזוק העצמה ושיפור מערך הרכב במשטרת ישראל כדי לאפשר ללוחמים והשוטרים שלנו עבודה בטוחה יותר ואפקטיבית יותר בכל תא שטח תוך נהיגה קלה יותר. הרכב הממוגן החדש ישמש בשתי תצורות את משמר הגבול ואת מחוז ש״י והוא מצוייד במערכות טכנולוגיות מתקדמות, תא נהג מאובטח ואפשרות לירי מתוך חרך ממוגן, מצלמות ותא עצורים ממוגן ששומר גם על שלומם של העצורים תחת אש.

"תא נהג מאובטח ואפשרות לירי מתוך חרך ממוגן, מצלמות ותא עצורים ממוגן ששומר גם על שלומם של העצורים תחת אש."

משטרת ישראל תמשיך לפעול לשירות ולשיפור כלל האמצעים וכלי הרכב המשמשים את השוטרים והלוחמים שלנו בשטח תוך שמירה מקסימלית על בטחונם בכל תא שטח״.

רמ״ח תחבורה באת״ל נצ״מ יובל זליכא

רמ״ח תחבורה באת״ל נצ״מ יובל זליכא צילום: נצ״מ יובל זוליכה

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי: ״הצבתי את חיזוק העצמה ושיפור מערך הרכב במשטרת ישראל כיעד מרכזי כדי לאפשר ללוחמים והשוטרים שלנו עבודה בטוחה יותר ואפקטיבית יותר בכל תא שטח תוך נהיגה קלה יותר. הרכב הממוגן החדש ישמש בשתי תצורות את משמר הגבול ויחידות במשטרה והוא מצויד במערכות טכנולוגיות מתקדמות, תא נהג מאובטח ואפשרות לירי מתוך חרך ממוגן, מצלמות ותא עצורים ממוגן ששומר גם על שלומם של העצורים תחת אש. משטרת ישראל תמשיך לפעול לשירות ולשיפור כלל האמצעים וכלי הרכב המשמשים את השוטרים והלוחמים שלנו בשטח תוך שמירה מקסימלית על ביטחונם בכל תא שטח״.

רכב מצויד במספר טכנולוגיות מתקדמות מאוד כמו מצלמות היקפיות ומערכת לפיזור הפגנות הנשלטת ע״י הרכב"

המפכ״ל וראש את״ל עם הג’יפ החדש

המפכ״ל וראש את״ל עם הג’יפ החדש צילום: נצ״מ יובל זוליכה

רמ״ח תחבורה באת״ל נצ״מ יובל זליכא : ״מדובר בכלי רכב שמשדרג את העבודה המבצעית של הלוחמים והשוטרים בשטח תוך כדי רמת מיגון גבוה. הרכב מצוייד במספר טכנולוגיות מתקדמות מאוד כמו מצלמות היקפיות ומערכת לפיזור הפגנות הנשלטת ע״י הרכב. בשנה הקרובה הרכב הממוגן החדש יחליף את הקרקל. מערך כלל כלי הרכב של משטרת ישראל משתדרג בשנה הקרובה ומאפשר לשוטר והמפקד בשטח עבודה נוחה יותר בטוחה יותר ובכל מצב נתון״.