השב"כ נפרד מגנץ: "שיתוף פעולה מקצועי ופורה"

שירות הביטחון הכללי נפרד משר הביטחון במעמד ראש השב"כ רונן בר, סגן ראש השב"כ ופורום מטה השירות | גנץ: "בטוח שתמשיכו להצעיד את הארגון קדימה בהובלת ראש השב"כ להישגים מבצעיים משמעותיים שלעולם לא יסופרו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/11/22 18:21 יג בחשון התשפג

השב"כ נפרד מגנץ: "שיתוף פעולה מקצועי ופורה"
בר וגנץ נפרדים, צילום: אלעד מלכה, תקשורת שר הביטחון

מפגש פרידה של שירות הביטחון הכללי משר הביטחון, בני גנץ, התקיים היום (ב') במעמד ראש השב״כ רונן בר, סגן ראש השב״כ ופורום מטה השירות. במהלך המפגש הודו ראש השירות וראשי האגפים לשר הביטחון על "שיתוף הפעולה מקצועי ופורה, ועל הדרך המשותפת אשר תרמה תרומה משמעותית לעשייה הסיכולית, במבצעים רבים בהם גם מבצע 'עלות השחר' ומבצעי סיכול תשתיות טרור באיו״ש".

גנץ אמר כי כמי שמלווה את הארגון שנים ארוכות, הוא יודע לראות את המציאות שמתחת לפני השטח. "אני מבקש להודות לכם בשם כל אזרחי ישראל על אלפי פיגועים שסוכלו, על פעולות נועזות רבות למען ביטחון אזרחי ישראל – בתוך הארץ, והרחק מעבר לגבולותיה. בשנתיים האחרונות קידמנו והעמקנו את שיתופי הפעולה בין צה"ל, שב"כ, וארגוני הביטחון הנוספים – ולשירות הביטחון הכללי יש חלק גדול בהצלחות המבצעיות שקצרנו במבצעים ובשגרת הביטחון".

שר הביטחון הוסיף כי שירות הביטחון הכללי הוא סמל למקצועיות, ערכיות, וקדמה טכנולוגית. "אני בטוח שתמשיכו להצעיד את הארגון קדימה בהובלת ראש השב"כ להישגים מבצעיים משמעותיים שלעולם לא יסופרו. אני יודע שתמשיכו לנהוג בממלכתיות ולעמוד במשימות הרבות והאתגרים המשמעותיים העומדים בפניכם הנוגעים לאינטרסים הביטחוניים העמוקים ביותר של מדינת ישראל, אזרחי ישראל, והחברה הישראלית".