הותר לפרסום: צעירים בדואים מהפזורה התגייסו לחמאס

במסגרת פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל במהלך חודש ספטמבר 2022, נעצרו שני אזרחים ישראלים תושבי הנגב אשר עמדו בקשר עם פעיל ארגון טרור מרצועת עזה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/22 13:52 כא בתשרי התשפג

הותר לפרסום: צעירים בדואים מהפזורה התגייסו לחמאס
מחבלי חמאס, צילום: פלאש 90. עבד רחים חטיב

שב"כ עצר שני אזרחים ישראלים תושבי הנגב אשר עמדו בקשר עם פעיל ארגון טרור מרצועת עזה. בחקירתם של השניים בשב"כ, סעד אבו רקייק, כבן 20, תושב תל שבע וסאמח אלנבארי, כבן 21, תושב פזורת אלנבארי/חורה, עלה כי אלה עמדו בקשר עם פעיל ארגון טרור אשר מתגורר ברצועת עזה.

במהלך הקשר שניהלו השניים עם הפעיל מהרצועה, ביצעו משימות של העברות כספים וזאת על פי בקשתו של הפעיל. בנוסף, התבקש סאמח אלנבארי על ידי אותו פעיל לבצע משימות ביטחוניות נוספות ואף הסכים לסייע בהעברת אמצעי לחימה לאחר.

מדובר בסיכול שמלמד על פעילותם של ארגוני הטרור מרצועת עזה, אשר ממשיכים לפעול בכל העת לגיוס אזרחים ישראלים לטובת ביצוע פעילות טרור. עם תום חקירתם בשב"כ, הוגשו היום כנגד השניים על ידי פרקליטות מחוז דרום כתבי אישום המייחסים להם עבירות ביטחוניות חמורות.

"שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה מעורבות או זיקה של אזרחים ישראלים לפעילות טרור, ובכלל זה קיום מגע וקשרים של אזרחים ישראלים עם פעילים מארגוני הטרור לרבות מרצועת עזה, ויוסיפו לפעול לסיכול פעילות טרור אל מול המעורבים בכך", כך נמסר.