הלוחמים מסיירת גולני הוקפצו בחג - הרמטכ"ל הכין להם הפתעה

בעקבות גל הפיגועים ביהודה ושומרון לוחמי סיירת גולני הוקפצו במהלך החג ויעבירו את שמחת תורה רחוק מהבית, הרמטכ"ל אביב כוכבי הגיע לומר להם תודה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/22 09:23 כא בתשרי התשפג

הלוחמים מסיירת גולני הוקפצו בחג - הרמטכ"ל הכין להם הפתעה
גולני. אילוסטרציה, צילום: דובר צהל

מבצע שובר גלים והעלייה המשמעותית באירועי הירי ביהודה ושומרון הביאו לכך שלוחמים רבים נאלצו להעביר את חגי תשרי בבסיסים ביהודה ושומרון ולבצע פעילויות מבצעיות במקום לשבת בסוכה עם המשפחה, הרמטכ"ל אביב כוכבי הגיע בהפתעה לומר תודה. 

כוכבי עם סיירת גולני

לוחמי סיירת גולני אשר הוקפצו במהלך החג לתגבור בחטיבה המרחבית ״שומרון״ באוגדת יהודה ושומרון התיישבו לשיחה עם מפקד הצוות כשלפתע הופתעו לראות את הרמטכ"ל מגיע לשוחח איתם ולחזק אותם על פעילותם המבצעית. 

המפקד הסרוג של אגוז יצא למבצע ביום כיפור

כוחות צה"ל ושב"כ עצרו במהלך יום הכיפורים מחבל החשוד במעורבות בביצוע פיגוע הירי לעבר אוטובוס ומונית ישראליים סמוך לשכם ביום ראשון האחרון. למבצע הוקפצו לוחמי יחידת אגוז יחד עם מפקד היחידה סגן-אלוף מ'.


 

מפקד יחידת אגוז, סגן-אלוף מ', סיפר על מעצר המחבל היום: "במהלך יום כיפור הקפיצו את יחידת אגוז לחטמ"ר שומרון לבצע מעצר של המחבל שביצע את הפיגוע בתחילת  השבוע. ביצענו מעצר לאור יום תוך התקלות בטווחים קרובים עם המחבל עד שהוא נכנע ונעצר. נמשיך לפעול במטרה להקנות ביטחון לתושבים".