מפקד חדש לחטיבת שומרון: הקצין הסרוג מחליף את הקצין הקיבוצניק

אל"מ שמעון סיסו נכנס לתפקיד מח"ט שומרון במקומו של אל"מ רועי צוויג-לביא ששירת בתפקיד בשנתיים האחרונות | סיסו: "אני מקבל ביראת קודש את הפיקוד על חטיבת שומרון". צוויג: "לכל מקום אליו יגיעו ארגוני המחבלים הם יפגשו את אגרוף הפלדה של צה"ל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 21/09/22 18:31 כה באלול התשפב

מפקד חדש לחטיבת שומרון: הקצין הסרוג מחליף את הקצין הקיבוצניק
טקס החילופים, צילום: דובר צה"ל

השומרון מתחדש. אלוף-משנה שמעון סיסו נכנס לתפקיד מפקד חטיבת שומרון במקומו של אלוף-משנה רועי צוויג אשר שירת בתפקיד בשנתיים האחרונות. טקס חילופי המפקדים נערך הערב (ד'), בחטיבה המרחבית שומרון, בראשות מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, ובהשתתפות מפקד אוגדת יהודה ושומרון תת-אלוף אבי בלוט, מפקדים, חיילים, משפחות ועוד.

שמעון סיסו

שמעון סיסו צילום: דובר צה"ל

"מקבל ביראת קודש את הפיקוד"

מפקד חטיבת שומרון הנכנס, שמעון סיסו, אמר בהתרגשות: "היום אני מקבל ביראת קודש את הפיקוד על חטיבת שומרון. אני שמח שניטלה בחלקי זכות גדולה לפקד על לוחמים ומפקדים בעלי תחושת שליחות ומסירות, ולקחת חלק גדול בהגנה על מדינת ישראל ותושביה. משפט החטיבה הינו 'ביטחון וניצחון בשומרון', והוא מדייק את גודל המשימה העומדת לפנינו - להגן על התושבים ולייצר להם תחושת ביטחון ובו בזמן לנצח את הטרור המכוון נגד מדינת ישראל".

רועי צוויג יתחיל בקרוב את תפקידו כקצין אגף המבצעים של פיקוד המרכז. צוויג אמר בטקס: "היום המשמרת המשותפת שאותה חלקתי עם שותפים רבים מצה״ל ומארגונים נוספים מסתיימת. זכיתי לפקד על קצינים ונגדים רבים במפקדת החטיבה. תודה על כך שסייעתם להגשים לי את החלומות, אני חושב שמה שהפך את התקופה לפורייה היה זה שלא אני חלמתי לבד ואתם הגשמתם אלא שחלמנו והגשמנו ביחד. בתקופתנו השתנתה המציאות המבצעית בצפון השומרון. חוליות של מחבלים, צצו כפטריות לאחר הגשם, אני רוצה להגיד מעל במה זו, לכל ארגוני המחבלים כי לכל מקום אליו הם יגיעו או אליו הם יברחו, הם יפגשו את אגרוף הפלדה של צבא ההגנה לישראל".

רועי צוויג

רועי צוויג צילום: דובר צה"ל