"ביטול המשחק - פיגוע טרוריסטי מהדרגה הראשונה"

מנכ"ל משרד התרבות והספורט זעם על ביטול משחק הידידות נגד ארגנטינה בירושלים, ואמר: "לאורך כל הדרך לא קיבלנו רמז על כך שיש להם בעיה להגיע לישראל". ארדן: "היו כאן הסתה ואיומים מצד הטרוריסט רג'וב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/18 08:54 כג בסיון התשעח

"ביטול המשחק - פיגוע טרוריסטי מהדרגה הראשונה"
לא יגיע לישראל. ליונל מסי במדי ארגנטינה, צילום: Alizada Studios / Shutterstock.com

"שחקני ארגנטינה חששו שיתקפו אותם בירושלים. במקום לבדוק איתנו - הם העדיפו לבטל", כך אמר הבוקר (ד') השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, בתגובה לביטול משחק הידידות נגד ארגנטינה. בריאיון לגל"צ הוסיף ארדן כי "היו כאן הסתה ואיומים לאלימות מצד הפלסטינים והטרוריסט ג'יבריל רג'וב".

במהלך הלילה נשמעו דיווחים בארגנטינה על ביטול המשחק שהיה אמור להתקיים בירושלים במוצאי שבת. בהודעת השגרירות הישראלית בארגנטינה ייחסו את הביטול "לאיומים ולפרובוקציות" נגד מסי.

מנכ"ל משרד התרבות והספורט , יוסי שרעבי, התייחס בגל"צ לביטול המשחק, ואמר: "לאורך כל הדרך לא קיבלנו רמז על כך שיש להם בעיה להגיע לישראל. ירושלים מעולם לא הייתה הבעיה - הם מאוד רצו להגיע לירושלים. לדבריו, ביטול משחק הידידות הוא "פיגוע טרוריסטי מהדרגה הראשונה. מקווה שהמשחק יתקיים - אבל כרגע יש כאן כניעה לטרור".

בהתאחדות לכדורגל אמרו כי הם "רואים בחומרה את האיומים הפיזיים והברוטליים שהשמיע ראש ההתאחדות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב. הם חצו כל קו אדום ואנחנו נפנה לפיפ"א".

סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, כתב בטוויטר כי "בטרור צריך להילחם. אדוני ראש הממשלה, בטל לג'יבריל רג'וב את אישור ה V.I.P לכניסה לישראל. רג'וב הוא אויב נבזה וצריך להכריז עליו ועל הרשות הפלסטינית כולה כאויבים".