דיווח בסוריה: מטוסי קרב ישראלים תקפו במחוז חמאת

סוכנות הידיעות הסורית סאנ"א מדווחת כי מטוסי קרב שחגו בשמי לבנון תקפו מטרות סוריות, אך מערכות ההגנה הסוריות הצליחו להגן על חלק מהמטרות המותקפות

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 04/06/20 22:22 יב בסיון התשפ

דיווח בסוריה: מטוסי קרב ישראלים תקפו במחוז חמאת
ארכיון, צילום: ערוץ הטלגרם 'אבו עלי אקספרס'

ישראל תוקפת בסוריה, פעם נוספת. סוכנות הידיעות הסורית סאנ"א מדווחת הערב (ה') כי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במחוז חמאת שבצפון מערב סוריה. על פי סאנ"א, התקיפה של חיל האוויר היתה באזור מסיאף, כאשר מטוסי הקרב חגים מעל המרחב האווירי של לבנון, מבצעים משם את התקיפה, ולאחר מכן חוזרים לשטח ישראל.

יצויין, כי איזור מסיאף שהותקף על פי הדיווחים, ידע גם תקיפות קודמות של חיל האוויר בשנים עברו. בסוכנות הידיעות הסורית טוענים כי מערכות ההגנה האווירית הסורית הצליחו לסכל כמה מן ההתקפות ולהגן על חלק מהיעדים. רשת אל מיאדין מדווחת במקביל כי המטוסים תקפו ארבע מטרות שונות, טרם ברור אליו מטרות והאם היו נפגעים בתקיפות אלו.  

נזכיר, כי מוקדם יותר השבוע ביקר שר הביטחון בני גנץ בפיקוד צפון, כחלק מהיערכות במערכת הביטחון להמשך הניסיונות לסלק נוכחות איראנית מאדמת סוריה, כמו גם ההתמודדות בזירה הלבנונית, בה המתיחות הביטחונית עלתה לאחרונה. גנץ נפגש בביקורו עם הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, וקיבל ממנו סקירה על הנעשה באזור. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן