התגובות לירי: "כניעה לטרור. המדיניות של בנט נכשלה"

אביגדור ליברמן תקף שוב את התשלומים לחמאס, וכינה אותם 'דמי פרוטקשן', ואת מדיניות הממשלה: "רפיסות וכניעה לטרור". בעוצמה יהודית הפנו אצבע מאשימה לעבר שר הביטחון: "מיישם את המדיניות של ליברמן ושל קודמיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/20 18:19 כח בשבט התשפ

התגובות לירי: "כניעה לטרור. המדיניות של בנט נכשלה"
אביגדור ליברמן , צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במערכת הפוליטית מגיבים לירי הערב (א') אל יישובי עוטף עזה, לאחר התקרית בגבול הרצועה הבוקר, בה הונח מטען נגד חיילי צה"ל, חוסלו שני מחבלים וגופתו של אחד מהם נלקחה לישראל. נכון לשעה 18:15 נורו 20 רקטות לעבר ישראל.

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ‏ליברמן, תקף כהרגלו את הממשלה, ואמר כי "רק השבוע ישראל אפשרה להעביר לחמאס תשלום של עשרות מיליוני דולרים כדמי פרוטקשן. החמאס קיבלו את הכסף, המתינו שהשליח הקטארי יצא מהרצועה ומיד החלו לירות. מדיניות הרפיסות והכניעה לטרור אותה מובילה הממשלה היא פשוט ביזיון".

במפלגת עוצמה יהודית תקפו את שר הביטחון, נפתלי בנט: "מדיניות הביטחון של בנט נכשלה. בנט הבטיח שכשר בטחון יוביל מדיניות חריפה ותקיפה מקודמיו, ובפועל מיישם בדיוק את המדיניות של ליברמן ושרי הבטחון מהשמאל, שהפקירו את תושבי הדרום. השוני היחיד של בנט הוא בכך שהוא מרבה לדבר, אך בפועל תושבי הדרום ממשיכים להיות מטווחים ללא הפסקה כשצה"ל ממשיך להפציץ דיונות ריקות ואיזורים נטושים".

עוד אמרו בעוצמה יהודית: "בערב הזה גם נתניהו צריך לעשות חשבון נפש. ממשלת ישראל חייבת להתעשת ורק אם עוצמה יהודית תיכנס לכנסת נראה שינוי אמיתי במדיניות כאשר עוצמה כלשון המאזניים תדרוש להכריע ולנצח את החמאס ולא להמשיך בהפקרות".