הטרור מעזה נמשך: שוב בלוני נפץ בדרום

בארבעה מקומות בעוטף עזה ובערים בדרום התגלו בלונים אליהם מחוברים מטענים חשודים. חבלני המשטרה וכוחות נוספים הוזעקו ונטרלו את המטענים החשודים

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/01/20 18:05 ב בשבט התשפ

הטרור מעזה נמשך: שוב בלוני נפץ בדרום
בלוני נפץ בדרום, צילום: דוברות המשטרה

הטרור מעזה לא עוצר. כוחות משטרה הוזעקו הערב בעקבות דיווחים אודות בלונים שנחתו באזור הערים שדרות, קריית גת והמועצה אזורית שער הנגב, אליהם מחובר חפץ חשוד. למקומות נחיתת הבלונים הוזעק גם חבלן המשטרה והשטח נסגר עד לסיום טיפול זהיר ומקצועי שיסיר את הסיכון מהחפץ. 

בהמשך הערב התקבל דיווח נוסף כי בשטח מיוער בתחום המועצה האזורית בני שמעון אותר צרור בלונים אליהם מחובר פריט מעורר חשד. גם שם שוטרים וחבלן משטרה הגיעו למקום על מנת לבצע טיפול מקצועי בחפץ החשוד. 

בלוני נפץ בשדרות

בלוני נפץ בשדרותצילום: דוברות המשטרה

לאור מספר אירועים מסוג זה בתקופה האחרונה, במשטרה שבים ומזכירים לציבור - בכל מקרה בו מבחינים בחפץ חשוד, יש לדווח מיד למשטרת ישראל בטלפון 100.

חל איסור לגעת בחפץ, ויש להרחיק סקרנים עד הגעתם של שוטרי משטרת ישראל למקום. חבלני המשטרה הם המוסמכים לטפל בחפצים חשודים וברשותם ציוד מיגון מקצועי ומתאים לכך.
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן