בנט נפגש עם פורום מטכ"ל: "מגיע לכאן ביראת קודש"

שר הביטחון הטרי נפגש לראשונה עם חברי פורום המטה הכללי של צה"ל, המהווים את ההנהגה הצבאית הבכירה: "הרמה של צה"ל והמטכ"ל היא גבוהה מאוד". הרמטכ"ל כוכבי: "האתגרים מדברים בעד עצמם"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 18/11/19 17:37 כ בחשון התשפ

בנט נפגש עם פורום מטכ"ל: "מגיע לכאן ביראת קודש"
בנט עם כוכבי ופורום מטכ"ל, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון, נפתלי בנט, נפגש היום (ב') עם חברי פורום המטה הכללי בראשות הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, לפגישת היכרות והרמת כוסית.

כזכור, בנט החליט בשבוע שעבר להיכנס ישירות לתפקיד, ולוותר על הטקס ועל משמר הכבוד המסורתיים המלווים כניסת שר ביטחון למשרד, כאשר הסיבה העיקרית לכך היא ההבנה כי רוב הסיכויים הם שלא יישאר במשרד זמן רב, אולי אף שבועות ספורים, אם תוקם ממשלה בקרוב.

בפתח דבריו ביקש השר בנט להודות למפקדי צה"ל ואמר: "תודה לכם על כ״כ הרבה שנים, בהן כל מי שיושב פה תורם לדבר החשוב ביותר וזה קיום המדינה היהודית והעם היהודי בארץ ישראל. אני מגיע לכאן ביראת קודש, יש המון מה ללמוד.
אני סומך עליך, הרמטכ"ל, ועליכם, חברי המטכ"ל, ומפקדי צה"ל באופן מוחלט, אני חושב שהרמה של צה"ל והמטכ"ל היא גבוהה מאוד. ההתרשמות שלי היא שאתם קשובים, לא ראיתי אף אחד שבא רק עם סימני קריאה".

בנט וכוכבי

בנט והרמטכ"ל כוכביצילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל כוכבי בירך את בנט ואמר: "שמחים לקבל אותך לשולחן המטכ"ל, קודם כל ברכות חמות והצלחה בתפקיד כה משמעותי זה. האתגרים שהימים האלה במיוחד מציבים, מדברים בעד עצמם. לפעמים הפעילויות מעל פני השטח, ורבות מתחת לפני השטח.
המטכ"ל ואני נעשה את כל הנדרש כדי לעזור למדינת ישראל, למערכת הביטחון, ולך להצליח בתפקיד. חברי המטה הכללי הם אנשי מקצוע מן המעלה הראשונה עם נסיון מבצעי רב, ואני סומך עליהם באופן מוחלט, כמו גם על כל מפקדי צה"ל. בהצלחה לך".