משפחת גולדין תיפגש עם נתניהו: "מצפים לשמוע מתי הוא משיב את החיילים"

לאה ושמחה גולדין, הוריו של הדר הי"ד, ייפגשו עם ראש הממשלה וידרשו ממנו תשובות בעקבות הפסקת האש האחרונה מול ארגוני הטרור, ובעקבות השבת גופת מחבל לרצועת עזה ללא תמורה: "כל הפסקת אש - המשך הפקרת החיילים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/19 09:34 יט בחשון התשפ

משפחת גולדין תיפגש עם נתניהו: "מצפים לשמוע מתי הוא משיב את החיילים"
לאה ושמחה גולדין, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לאה ושמחה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין הי"ד, שנפל במבצע צוק איתן, וגופתו מוחזקת בידי חמאס ברצועת עזה, יחד עם גופתו של אורון שאול הי"ד, שנפל באותו מבצע, יקיימו היום (א') בירושלים פגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הפגישה תתקיים על רקע סבב הלחימה מול ארגוני הטרור ברצועת עזה בימים האחרונים, ולאחר שבמהלך השבועיים האחרונים פנתה משפחת גולדין, באופן ישיר ובאמצעות יועציה המשפטיים, ומחתה על החלטת ממשלת ישראל, שפורסמה לראשונה בחדשות כיפה, להחזיר לעזה גופת מחבל המזוהה עם חמאס, ושחררה מחבל חי אשר חדר חמוש לפני יותר משנה לשטח ישראל. לאחר השבת הגופה והמחבל החי קיים חמאס תהלוכות ניצחון בעזה.

ממשפחת גולדין נמסר: "לאחר 5 שנים ו-4 חודשים שלא נעשה באמת דבר, אנו מצפים לשמוע מנתניהו מתי הוא משיב את החיילים והאזרחים שנמצאים בידי חמאס. הדר נחטף בזמן הפסקת אש שהופרה על ידי חמאס, וכל הפסקת אש נוספת שממשלת ישראל מסכמת מולו מבלי להשיב את החיילים, היא המשך ההפקרה של החיילים סגן הדר גולדין וסמ"ר אורון שאול בידי האויב".