איך הזמן טס: ביבי חוגג 70 בבסיס חיל האויר

במהלך סיור בטחוני של רה"מ נתניהו בבסיס חיל האויר בפלמ"חים הפתיעו אותו חיילי הבסיס שכערכו לו מסיבת הפתעה לרגל יום הולדתו ה- 70. נתניהו: "אם תיכפה עלינו מלחמה- אנחנו ננצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/19 19:53 כח בתשרי התשפ

איך הזמן טס: ביבי חוגג 70 בבסיס חיל האויר
רה"מ בנימין נתניהו חוגג 70 בפלמחים, צילום: דובר צה"ל

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קיים סיור ביטחוני בבסיס חיל האוויר פלמחים, שם הפתיעו חיילי הבסיס את ראש הממשלה וחגגו לו יום הולדת 70. 

ראש הממשלה נתניהו, הרמטכ״ל רא״ל אביב כוכבי ומפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין ערכו סיור ביטחוני בבסיס חיל האוויר בפלמחים, שם קיבלו סקירות ביטחוניות בטייסת המל״טים ושוחחו עם מפקדי היחידות בבסיס. לאחר מכן, סייר ראש הממשלה בתצוגת אמצעים של חיל האוויר.

דברי ראש הממשלה נתניהו בתום הסיור:

״סיימנו ביקור מאוד מרשים בבסיס חיל האוויר ׳פלמחים׳. אני רואה כאן את מיטב הנוער, מיטב האנשים והנשים שלנו שמפעילים כלי טיס יום ולילה כדי להילחם באויבים שלנו - באיראן וגרורותיה בזירה רחבה מאוד. ההישגים מאוד מרשימים והפיתוחים בדרך. אני רוצה גם להודות על ציון יום הולדתי בצורה מאוד יפה ומאוד מרגשת. 

אני מבקש לברך את הנשיא טראמפ על ההישג המרשים שהביא לחיסולו של ראש דאעש, אל-בגדאדי. זה משקף את הנחישות המשותפת שלנו, של ארה"ב ושל כל המדינות החופשיות, להילחם בארגוני הטרור ובמדינות הטרור. ההישג הזה הוא ציון דרך חשוב, אבל המערכה עדיין לפנינו.״

רה״מ במענה לשאלת כתב:

״אם מלחמה תיכפה עלינו - אנחנו ננצח בה בצורה מאוד מכרעת. מה שראיתי כאן היום בבסיס חיל האוויר זה את מיטב האנשים, עם מיטב הפיתוחים וכלי הנשק, כדי להבטיח שכך יהיה.״

בתום הסיור, מפקדי וחיילי בסיס פלמחים הפתיעו את ראש הממשלה לכבוד יום הולדתו ה-70 וציינו זאת בהרמת כוסית בהשתתפות הרמטכ״ל רא״ל אביב כוכבי ומפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין.

ראש הממשלה נתניהו אמר: "אני מאוד מעריך את מה שאתם עושים. אני מעריך את העבודה המשולבת של הטייסים והטייסות, והמכונאים והמכונאיות, והמטיסים והמטיסות של כל צוותי הפיתוח והתחזוקה. זה באמת חוד החנית. אנחנו במערכה גדולה, אתם חלק מרכזי של המערכה הזו, ואני רוצה להודות לכם בשם אזרחי ישראל.״