רוצח רנה שנרב אושפז בבית החולים: "לא חש בטוב"

אחד מחברי חוליית המחבלים שרצחה את רנה שנרב מאושפז בבית החולים במצב קשה, לאחר שנלקח אליו מחדר החקירות. מהשב"כ נמסר: "הנחקר דיווח כי אינו חש בטוב והועבר לבדיקות בהתאם לנהלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/19 07:48 כט באלול התשעט

רוצח רנה שנרב אושפז בבית החולים: "לא חש בטוב"
כוחות צה"ל סמוך לזירת הפיגוע. ארכיון, צילום: פלאש 90

ראש חוליית המחבלים שרצחה את רנה שנרב הי"ד בפיגוע בעין דני, סאמר מינא סלים ערביד, אושפז ביום שישי בבית החולים הדסה עין כרם כשהוא במצב קשה מאוד, לאחר מעצר החולייה בשבוע שעבר, מעצר שהותר אמש (מוצ"ש) לפרסום. הוא נלקח לבית החולים מחקירתו בשב"כ.

מהשב"כ נמסר: "במהלך חקירתו של ראש תשתית הטרור שביצעה את פיגוע המטען במעיין עין דני בנו נרצחה רינה שנרב, הנחקר דיווח כי אינו חש בטוב. בהתאם לנהלים, הועבר לבדיקות וטיפול רפואי בבית חולים. חקירת תשתית הטרור עודנה מתנהלת ולא ניתן למסור פרטים נוספים".

המחבל ערביד, תושב רמאללה בן 44, נחשב לאחד מראשי ארגון הטרור החזית העממית ביהודה ושומרון. הוא נעצר כמה פעמים בעבר באשמת מעורבות בפעילות טרוריסטית, עוד בזמן האינתיפאדה השנייה לפני כ-15 שנים, ובשנים האחרונות הוא מבוקש על ידי כוחות ביטחון. הוא עמד בראש חוליית הטרור שביצעה את הרצח, הוא זה שהכין את המטען והפעיל אותו מרחוק כשבני משפחת שנרב התקרבו למעיין.