שב"כ בהודעה חריגה: "הפרסומים בנושא תפיסת הרוצחים - אינם על דעתנו"

שר הביטחון לשעבר צייץ ברכות לצה"ל על תפיסת המחבלים שהפעילו את המטען שרצח את רנה שנרב הי"ד ופצע את אביה ואחיה, אך מחק את הציוץ לאחר דקה. בצה"ל טרם הגיבו. שב"כ: "הפרסום לא על דעתנו"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 26/08/19 10:56 כה באב התשעט

שב"כ בהודעה חריגה: "הפרסומים בנושא תפיסת הרוצחים - אינם על דעתנו"
רנה שנרב הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ בטוויטר כי כוחות הביטחון תפסו הבוקר (ב') את המחבלים שרצחו את רנה שנרב הי"ד בפיגוע בעין דני הסמוך לדולב, ביום שישי האחרון, ופצעו את אביה ואחיה.

ליברמן כתב בטוויטר: "כל הכבוד לכוחות הביטחון ולחיילי צה"ל שלכדו את המחבלים השפלים שרצחו את רינה שנרב ז"ל ופצעו את אביה, הרב איתן, ואחיה, דביר. אפשר רק להצטער על כך שרה"מ נתניהו מונע את העברת חוק עונש מוות למחבלים". 

ליברמן מחק את הציוץ דקה לאחר שפורסם. בצה"ל טרם הגיבו לפרסום, וככל הנראה ליברמן צייץ לפני הזמן בו הותר לפרסם על דבר המעצר.

בשב"כ יצאו בתגובה בהודעה חריגה ואמרו כי "הפרסומים על תפיסת המחבלים שרצחו את רינה שנרב אינם על דעתנו, החקירה בעיצומה".

גם יו"ר 'ימינה', איילת שקד, כתבה בטוויטר כי הרוצחים נתפסו: "בזמן שביקרתי את שירה שנרב ומשפחתה, התבשרנו על תפיסת הרוצחים. שירה אמרה משהו קשה ונכון, שעד עכשיו הרוצחים לא ישנו טוב בלילה ומעכשיו הם ישנו טוב בלילה. צריך לשנות את המשוואה שרצח לא יהיה שווה אקזיט. לעצור את התשלומים המופקרים שאבו מאזן מעביר לרוצחים בכלא".