אלימות בכבישי יהודה ושומרון: אישה ניצלה משוד ליד עפרה

שלושה צעירים ערבים ניסו לשדוד צעירה בדרכה לעפרה. "הם רדפו אחרי, פגעו בי באוטו. חשבתי שעוד רגע הם הולכים להרוג אותי" אומרת הצעירה. המשטרה עצרה את החשודים שאמרו בחקירה: "מבחינתנו זו הייתה מלחמת אגו מול יהודייה"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 02/08/19 11:15 א באב התשעט

אלימות בכבישי יהודה ושומרון: אישה ניצלה משוד ליד עפרה
גבעת אסף | למצולמים אין קשר לכתבה, צילום: מנחם בקוש

הפקרות כבישי יהודה ושומרון? פסוט שפרסמה שיראל פלק עורר זעם רב על מצב הביטחון בכבישי יהודה ושומרון. פלק סיפרה כי השבוע ביום רביעי, במהלך נסיעה ליד הישוב עפרה בכביש 60, שלושה צעירים ערבים רדפו אחריה עם רכבם, פגעו ברכבה והמשיכו לרדוף אחריה גם אחרי כשירדה לשוליים.

"נעצרתי בפקק כשהמכונית שלי עמדה אחרי מכונית שבה ישבו שלושה ערבים צעירים בסביבות גיל 25.
סיטואציה פחות נעימה אבל מוכרת", כותבת שיראל פלק בפוסט. "קלטתי שהערבים מתחילים לדבר אחד עם השני עליי, להצביע עליי, לצחוק , לעשות כל מיני תנועות מפחידות לעברי והתחלתי לפחד ממש.  הבנתי שאם אני לא בורחת מהם עכשיו יש מצב שהם יוצאים מהאוטו ופוגעים בי. ירדתי לשוליים כדי להימלט מהם והם ירדו לשוליים אחריי".

https://www.facebook.com/shirel.hershkowits/posts/2827920327223748

שיראל פלק מספרת שהיא נסעה במהירות גבוהה על מנת לברוח והצעירים הערבים ניסו לחסום אותה. "הצלחתי להגיע לצומת כשהם דולקים אחריי ואז הם נתקעו בי באוטו. בכוונה. ידעתי שאם אני יוצאת עכשיו מהאוטו כדי לראות מה קרה ואת הדפיקה שהם עשו לי, יש מצב שהם גונבים לי את האוטו והורגים אותי על הדרך, ולכן שמתי גז ופניתי במהירות ימינה לכיוון עפרה כשהם מאחוריי. התקשרתי תוך כדי למשטרה ולצור להגיד להם שאני במרדף עם שלושה ערבים שאיימו עליי, נכנסו לי באוטו וממשיכים לרדוף אחריי. תוך כדי שאני מדברת איתם, הגעתי לפקק של משאית איטית ותור ארוך של מכוניות שהשתרך אחריה והתחלתי לעקוף חלק מהמכוניות בפחד שהם שוב ייכנסו לי באוטו. באמת חשבתי שעוד רגע הם הולכים להרוג אותי".

משטרת ישראל הגיעה למקום ועצרה את החשודים. החשודים אמרו בחקירה שמבחינתם זו הייתה מלחמת אגו מול יהודייה ושהם לא התכוונו לפגוע בפלק.