בתגובה לפגיעת הרקטה בשדרות: צה"ל תקף יעדי חמאס בעזה

מטוסים וכלי טיס של חיל האוויר הפציצו מספר יעדים של ארגון הטרור חמאס, ובתוכם מתחמים צבאיים וכן מתחם צבאי של הכוח הימי ברצועה. זאת בתגובה על הירי יום שני ברציפות מצד מחבלים על עוטף עזה. צפו בתיעוד התקיפה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/19 08:03 יא בסיון התשעט

בתגובה לפגיעת הרקטה בשדרות: צה"ל תקף יעדי חמאס בעזה
תקיפות בעזה. ארכיון, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

צה"ל תקף הלילה (ו') מספר יעדים ברצועת עזה, בתגובה לירי, ביום השני ברציפות, של מחבלים על דרום הארץ.

מטוסי קרב וכלי טיס נוספים הפציצו מספר יעדי טרור של ארגון חמאס, בהם תשתיות טרור במתחמים צבאיים וכן מתחם צבאי של הכוח הימי של ארגון הטרור ברצועת עזה.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל ימשיך לפעול נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

אמש, בשעות הערב נורתה רקטה שפגעה במבנה בעיר שדרות. לא היו נפגעים אך למקום נגרם נזק. ראש הישיבה בעיר, הרב דוד פנדל, סיפר: "זכינו ונעשה לנו נס, אנו מודים לבורא עולם על ההצלה של הבחורים שישבו ועסקו בתורה. תלמידי ישיבת ההסדר ותושבי העיר שדרות ימשיכו לעמוד איתן מול התקפות הטילים של האויב, לא ניתן לו לנצח ולחרב את שגרת חיינו. הם בונים מנהרות ואנו מפריחים פארקים וישיבות".

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, אמר בתגובה לרקטה שפגעה הערב במבנה בעיר: "המצב כמו שהוא לא יכול להימשך. כפי שאמרתי בעבר רק מבצע צבאי יביא שקט לאזור שלנו. הניה וסינוואר הם בני מוות וישראל צריכה לפגוע בהם ראשונים. תושבי שדרות ועוטף עזה היקרים זכאים לגדל את ילדיהם בשקט ובשגרה כמו כלל תושבי המדינה. אנחנו נמשיך לפתח את העיר ולהתברך באלפי משפחות חדשות - הטרור לא ינצח אותנו".