פיגוע הדקירה בירושלים: צפו ברגעי האימה

מחבל פלסטיני פצע שני בני אדם בעיר העתיקה בירושלים. כוחות המשטרה רדפו אחריו ונטרלו את המפגע. בעקבות הפיגוע, נשיא המדינה שלח תפילות למשפחות הפצועים ואמר: "נמצה את דינם של כל אשר יבצעו או יסייעו לטרור". צפו ברגעי המרדף

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/19 12:06 כו באייר התשעט

פיגוע הדקירה בירושלים: צפו ברגעי האימה
זירת פיגוע הטרור הבוקר בירושלים , צילום: משטרת ישראל

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס לפיגוע שהתרחש הבוקר (ו') בעיר העתיקה בירושלים. ריבלין שלח תפילות לרפואת שני הפצועים שנדקרו על ידי פלסטיני (19), תושב השטחים ואמר כי מדינת ישראל תשקוט מול הטרור

צעיר פלסטיני הגיע לשער שכם הבוקר בעיר העתיקה בירושלים ודקר גבר כבן 50. לאחר מכן המשיך המחבל במסע הטרור כשדקר צעיר יהודי נוסף. צפו בסרטון המשטרה:

"תפילותינו שלוחות לרפואתם של הפצועים מפיגועי הדקירה הבוקר בירושלים. אני מאמץ את ידי משפחותיהם העושות את השעות הקשות הללו סמוכות אל יקיריהם בבית החולים ומקווה יחד איתם להחלמה מהירה בקרוב", אמר נשיא המידנה. "לא נשקוט מול ידו הנתעבת של הטרור הנשלחת לגדוע חיים ונמצה את דינם של כל אשר יבצעו או יסייעו לו".

נשיא המדינה ראובן ריבלין מקבל את המפלגות

נשיא המדינה ראובן ריבלין צילום: צילום מסך

כזכור, היום בשעות הבוקר המוקדמות, צעיר, תושב השטחים ביצע שני פיגועים בעיר העתיקה בירושלים. המחבל דקר בתחילה גבר כבן 50 באזור שער שכם, נמלט מהאזור ודקר נער נוסף באזור שוק הבשמים.