צפו: בקבוק תבערה על אוטובוס ליד תקוע

אוטובוס תלמידות ספג בקבוקי תבערה באזור תקוע, במזרח גוש עציון. 4 נפגעות חזרה טופלו במקום. הנוסעות ניסו להזעיק עזרה אבל המקום היה ללא קליטה. צפו בתיעוד. ראש המועצה האזורית גוש עציון: "קשה לנו להאמין כי בני העוולה יטופלו ביד קשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/19 14:10 יד באייר התשעט

צפו: בקבוק תבערה על אוטובוס ליד תקוע
שמשת אוטובוס שנורה. ארכיון, צילום: ארגון נהגי האוטובוסים בישראל

מחבלים השליכו אמש (מוצ"ש), סמוך לשעה 1 בלילה שני בקבוקי תבערה על אוטובוס שהסיע תלמידות מאולפנת אוריה, באזור תקוע שבמזרח גוש עציון ששבו משבת אולפנא בנווה צוף. הנוסעות ניסו להזעיק עזרה אך מכיוון שאין קליטה במקום לא הצליחו. לא היו נפגעים בגוף, אך ארבע נפגעות חרדה טופלו במקום. צפו בתיעוד מתוך האוטובוס. כבר אתמול בלילה החלו כוחות צה"ל במרדף אחר המחבלים והשירות הפסיכולוגי של המועצה בקשר עם הבנות והמשפחות. 

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן תקף את מערכת המשפט: "מחד באופן המסורתי, אנו סומכים על כוחות הביטחון שישימו את ידם על המחבלים. מאידך קשה לנו להאמין כי בני העוולה יטופלו ביד קשה, כיוון שמערכת המשפט והענישה לא מתייחסת לתקיפות הללו כניסיון לרצח של ממש. אנו דורשים בתוקף מצה''ל, הממשלה ועוד יותר ממערכת המשפט לפעול נגד המפגעים כולל ענישה קולקטיבית שאין מנוס ממנה. לא נשלים עם טרור האבנים והבקתבי"ם נגד יהודים בצירי יהודה ושומרון!"