צה"ל תקף עשרות יעדי טרור הלילה

בין המטרות - מתחמים צבאיים, עמדות שיגור, עמדות תצפית, חדר מלחמה ועוד. עד כה חיל האוויר תקף כ-350 יעדי טרור. הבוקר נכנסה הפסקת האש לתקופה

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 06/05/19 08:20 א באייר התשעט

צה"ל תקף עשרות יעדי טרור הלילה
ארכיון. תקיפת חיל האוויר ברצועת עזה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

על אף הדיווחים על הפסקת האש בחצות, צה"ל המשיך לתקוף עשרות יעדים של חמאס ושל ג'יהאד איסלאמי ברצועת עזה. הבוקר (ב') צה"ל הסיר את המגבלות בדרום הארץ. 
 
דובר צה״ל מוסר כי במהלך הלילה תקפו מטוסי קרב של צה״ל כ-30 יעדי טרור של ארגוני הטרור חמאס וג'יהאד איסלמי בהם מתחמים צבאיים, עמדות שיגור, עמדות תצפית, חדר מלחמה ועוד. עד כה הותקפו כ- 350 יעדי טרור.
 
בין היעדים שהותקפו גם משרד מפקד-גדוד מרכז חאן יונס, ומתחמי אימונים של ארגוני הטרור חמאס וגא"פ ברחבי רצועת עזה. בנוסף, הותקף מתקן אימונים המשמש את הכוחות הימיים של ארגון  הטרור חמאס בג'באליה. מתקן האימונים משמש לאימונים צבאיים ולאחסון אמצעי לחימה. כמו כן, הותקפו מספר כלי שיט מבצעיים השייכים לכוח הימי של ארגון הטרור חמאס.


 
נוסף על כך, במהלך הלילה תקף כלי טיס של צה"ל פעיל טרור בצפון רצועת עזה. מתחילת ירי התלול מסלול לשטח מדינת ישראל, זוהו כ-690 שיגורים לשטח ישראל. לוחמי כיפת ברזל יירטו למעלה מ-240 שיגורים.

כאמור, הבוקר נכנסה לתוקפה הפסקת האש בסבב הלחימה הנוכחי. על אף הורדת הסרת המגבלות בחלק מהתמונות האזוריות בעוטף עזה, כמו במועצת בשער הנגב, החליטו שלא לקיים את הלימודים מאחר ומרבית צוותי החינוך נמצאים מחוץ לאזור. בבאר שבע, אשדוד, במועצה האזורית באר טוביה, ובמועצות נוספות, לעומת זאת, החליטו לפתוח את מוסדות החינוך בהדרגה.