צה"ל ושב"כ מאשרים: חיסלנו בכיר בחמאס

אחמד חודרי, שהיה אחראי העברות הכספים מאיראן לארגוני הטרור ברצועה, חוסל לאחר שהרכב בו נסע הופצץ על ידי חיל האוויר בשיתוף עבודת מודיעין של השב"כ | בפעם השלישית: כלי טיס של צה"ל תקף פעיל טרור באופן ממוקד

חדשות כיפה משה ויסטוך, מירב כהן, חדשות כיפה 05/05/19 15:12 ל בניסן התשעט

צה"ל ושב"כ מאשרים: חיסלנו בכיר בחמאס
מטוסי חיל האוויר, צילום: פלאש 90. עופר צידון

בכיר ארגון הטרור חמאס, אחמד חודרי, חוסל היום (א') על ידי ישראל לאחר שהרכב בו נסע הופצץ על ידי חיל האוויר. כך הותר לפרסום על ידי צה"ל ושב"כ. בנוסף תקף כלי טיס, בפעם השלישית היום, פעיל טרור באופן ממוקד בדרום רצועת עזה.

חודרי, שהיה אחראי העברות הכספים מאיראן לארגוני הטרור ברצועת עזה, נסע ברכבו עם ארבעה פעילים נוספים לפני שהרכב הופצץ, בפעולה משולבת של צה"ל ושירות הביטחון הכללי.
 
הוא היה בעליה של חברת החלפנות "חאמד ללצראפה"/"אלופאק", אשר הוכרז כארגון טרור בישראל ביוני 2018. בשנים האחרונות התבסס מעמדה של חברת החלפנות וכן מעמדו של חודרי כחלפן כספים מרכזי ברצועת עזה.
 
במסגרת תפקידו, הוא העביר כספים בהיקפים גדולים ובמזומן לחמאס הצבאי, לג'יהאד האסלאמי ולארגוני טרור נוספים ברצועת עזה, באמצעות חברת החלפנות שבבעלותו ובסיוע חלפנים בחו"ל וסוחרים, שהיו מודעים להכרזה על החברה כארגון טרור. פעילותו הפיננסית של חודרי, ששימש כראש החץ של איראן ברצועת עזה, תרמה באופן משמעותי לקידום פעילות הטרור ולהתעצמותם הצבאית של ארגוני הטרור ברצועת עזה.
 
מדובריות צה"ל והשב"כ נמסר כי הם "ימשיכו לפעול במטרה לסכל ולשבש את ניסיונותיה של איראן לקדם פעילות טרור מרצועת עזה באמצעות מימון ארגוני הטרור- חמאס, ג'יהאד אסלאמי ויתר ארגוני הטרור ברצועת עזה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן