לאחר המטח הכבד על ישראל: צה"ל תקף מטרות של חמאס והגיהאד האיסלאמי

חיל האוויר המשיך במתקפה ברצועת עזה לאחר שמוקדם יותר הרחיבו ארגוני הטרור את מעגל הירי לרחובות ויבנה. דובר צה"ל: "חלק נרחב מהיעדים הוטמעו והוסתרו בסביבת אוכלוסייה אזרחית בכוונת תחילה". צפו באחת התקיפות

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/19 14:27 ל בניסן התשעט

לאחר המטח הכבד על ישראל: צה"ל תקף מטרות של חמאס והגיהאד האיסלאמי
תקיפה ברצועה, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

לאחר מטחי הירי הכבדים על דרום הארץ והרחבת מעגל השיגורים מצד ארגוני הטרור ברצועת עזה, חיל האוויר המשיך היום (א') את המתקפות הנרחבות על יעדי הטרור השונים ברצועה.

משעות אתמול תקף צה"ל כ-260 יעדי טרור וביניהם מנהרות תת-קרקעיות ומחסני אמל"ח המוסלקים בבתי פעילי ארגוני חמאס והג'יהאד האיסלאמי.

מטחים על דרום הארץ

מטחים על דרום הארץצילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

בנוסף, תקפו מטוסי ומסוקי קרב גם מתחמים צבאיים, אתר לייצור אמצעי לחימה ומספר עמדות שיגור של ארגון הטרור חמאס. מדובר צה"ל נמסר כי "חלק נרחב מהיעדים הוטמעו והוסתרו בסביבת אוכלוסייה אזרחית בכוונת תחילה, בבתי פעילי טרור של ארגוני הטרור חמאס ובסמיכות אליהם, בכל רחבי הרצועה".
 
בתוך כך, דווח על ידי מקורות פלסטיניים כי מחבלים ירו טיל נ"ט לעבר רכב צבאי על גבול הרצועה ופגעו בו. בשלב זה, הדיווח לא אושר על ידי צה"ל ולא ידוע אם אכן אירע והיו בו נפגעים. עם זאת, הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל קסאם, לקחו אחריות על האירוע. בהודעה המשותפת לארגוני ההתנגדות אמרו כי "כל עוד האויב ממשיך בהפצצת בתי המגורים, אנו נרחיב מעגל האש".