הרב פרץ לכיפה: "לא למהר לכניסה קרקעית"

יו"ר איחוד מפלגות הימין שיבח את נתניהו וצה"ל על התגובה לירי מעזה ("תגובה מצוינת"), קרא להחריף אותה במידה, ולא תשיג את התוצאה הרצויה ולא להתחשב ביום העצמאות ותחרות האירוויזיון: "תושבי הדרום מוכנים לשאת במחירים"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 05/05/19 13:17 ל בניסן התשעט

הרב פרץ לכיפה: "לא למהר לכניסה קרקעית"
מרוצה מתגובת צה"ל ולא שולל החרפתה. הרב פרץ, צילום: פלאש 90

מי שחווה על בשרו את ההסלמה הביטחונית שהחלה בשבת הוא ח"כ הרב רפי פרץ, המתגורר עם משפחתו בדרום. יו"ר איחוד מפלגות הימין הביע היום (א') בראיון לחדשות כיפה שביעות רצון מתגובת צה"ל וקרא להחריף אותה, במידת הצורך, עד לחיסול ראשי ארגוני הטרור בעזה

"היו אזעקות ושמענו נפילות קרובות שהרעידו את הבתים", הוא סיפר והוסיף כי "התגובה הפעם שונה והיא תגובה מצוינת ומאוד חזקה ונחושה".

פרץ ביקש לחזק את ראש הממשלה וצה"ל "על הנחישות. כעת, יש לבחון אם התגובה הזאת עוזרת והמחבלים חודלים. אם לא, צריך לעבור למדרגה הבאה שהיא חיסולים ממוקדים. אסור שמישהו יחשוב שם שהוא מחוסן. צריך להשתמש בכל האמצעים שיש לנו כדי למצוא אותם ולחסל אותם".

זירת הנפילה באשקלון, בו נהרג אזרח ישראלי

זירת הנפילה באשקלון, בו נהרג אזרח ישראליצילום: דוברות מד"א

ומה לגבי כניסה קרקעית לרצועה?

"אני חושב שהשלבים שמניתי יכולים לעשות את העבודה. שרי הקבינט צריכים להיות מאוד קשובים לצה"ל ולהמלצות שלו על השלבים הבאים. ברור שאם נצטרך נעשה הכל, אבל לא צריך כבר עכשיו ללכת עד הקצה. אם נצטרך להיכנס ניכנס. כניסה קרקעית זו לא טאבו".

האם הממשלה צריכה להתחשב בתגובתה בימי הזיכרון, העצמאות ותחרות האירוויזיון שייערכו בקרוב?

"ארגוני הטרור סוחטים אותנו בדיוק על הימים האלה והם רוצים שנעשה להם מחוות ונכרע על הברכיים", ציין והדגיש, "אנחנו אומה גאה. אני, כתושב הדרום שסובל מהמציאות הזאת, ויתר תושבי הדרום הראשונים שרוצים שהסיפור הזה ייגמר, ואנחנו מוכנים לשאת במחירים ולעמוד במה שזה כרוך".