ראש הממשלה: "הנחיתי את צה"ל להמשיך את התקיפות המסיביות בעזה"

בנימין נתניהו אמר בפתיחת ישיבת הממשלה כי הורה על עיבוי הכוחות בגבול הרצועה: "החמאס משלם מחיר כבד מאוד לא רק על פעולותיו אלא גם על פעולות הג'יהאד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/19 11:22 ל בניסן התשעט

ראש הממשלה: "הנחיתי את צה"ל להמשיך את התקיפות המסיביות בעזה"
הורה על המשך התקיפות. ארכיון: נתניהו בישיבת ממשלה, צילום: פלאש 90, מארק ישראל סלם

לאחר יממה של תקיפות צה"ל ברצועת עזה וירי בלתי פוסק על ישראל מצד ארגוני הטרור, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר (א') בישיבת הממשלה לראשונה למצב הקשה בדרום הארץ

"הנחיתי את צה"ל להמשיך את התקיפות המסיבית בעזה ולעבות בכוחות שריון, ארטילריה וחי"ר", אמר נתניהו בפתח הישיבה השבועית של הממשלה.

לדבריו, "החמאס נושא באחריות לא רק להתקפות ולפעולות שלו, אלא גם לפעולות של הג'יהאד האיסלאמי והוא משלם על כך מחיר כבד מאוד". בהמשך הוא ביקש "לשלוח תנחומים למשפחתו של משה אגדי ז״ל, וכן לשלוח איחולי החלמה מהירה ושלמה לפצועים". לתושבי המדינה אמר: "הישמרו בקפדנות להוראות פיקוד העורף, אלה הוראות מצילות חיים. אנחנו פועלים ונמשיך לפעול כדי להחזיר את השקט והביטחון לתושבי הדרום".

מאז אתמול ירו ארגוני הטרור מעזה קרוב ל-500 רקטות על ישראל כשיעדי התקיפה הורחבו גם לבאר שבע, קרית גת ואשדוד. אזרח ישראלי אחד נהרג כתוצאה מפגיעה ישירה בבית מגורים באשקלון. צה"ל תקף בתגובה כ-220 מטרות טרור, בהם נפגעו, לפי דיווחים פלסטינים עשרות בני אדם.

ממפלגת ישראל ביתנו נמסר ביחס למצב בדרום כי היא "מחבקת את תושבי הדרום אשר נאלצים להתמודד עם סבב קשה נוסף של ירי מסיבי של רקטות מעזה. אנו שולחים את תנחומינו ומשתתפים באבלם הכבד של בני משפחתו של משה אגדי ז"ל ומתפללים להחלמתם המהירה של כל הפצועים. אנו מחזקים את ידי חיילי צה"ל וכוחות הביטחון וסומכים עליהם בשעה זו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן