צפו שבע ברכות: לוחמי גדוד המילואים חגגו את חתונת השלישה עם סיום האימון

חיילי גדוד 7007 סיימו אימון מילואים בצאלים. עדן השלישה, התעקשה לקחת חלק באימון גם בשבוע בו היא מתחתנת וזכתה לחגיגה בה השתתף גם הרב הגדודי

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 23/09/22 11:05 כז באלול התשפב

שבע ברכות: לוחמי גדוד המילואים חגגו את חתונת השלישה עם סיום האימון
עדן ובעלה בשבע הברכות, צילום: דובר צה"ל

חגיגה בחטיבה 10. חיילי גדוד 7007 יצאו השבוע לאימון מילואים מלא בצאלים שהסתיים בתרגיל גדודי. עדן, השלישה של הגדוד התעקשה לקחת חלק באימון גם בשבוע החשוב בחייה, השבוע בו היא מתחתנת.

חיילי הגדוד חשו כי אין תזמון טוב יותר כדי להודות לה על תרומתה ופעילותה בחטיבה. כמיטב המסורת היהודית, החליטו לוחמי החטיבה ומפקדיה להתגייס ולחגוג את נישואיה, ממש עם סיומו של האימון. הלוחמים ערכו עבור הזוג הטרי 'שבע ברכות' אליו יחד עם הרב הגדודי ומשפחתה.

עדן הופתעה מהאירוע שהופק עבורה ומהמאמץ הגדודי לרגל חתונתה. "היה ברור עד כמה הגדוד הוא בית עבורה וכמה תרומתה חשובה ומוערכת", אמר אחד הלוחמים.

חטיבה 10 היא חטיבת השריון "הראל" המיתולוגית שבעברה השתייכה לפלמ"ח. בשנת 2003 עבר השם 'הראל' לחטיבת שריון במילואים - חטיבה 213, שהיוותה חלק מעוצבת עמוד האש, שבמהלך עוקב ומשלים גם שונה מספרה למקורי של 'הראל' - 10.

במבצע עמוד ענן גויס גדוד ההנדסה של החטיבה, ואחד מלוחמיו נהרג בעת נפילת פצמ"ר בשטחי כינוס. 

במבצע צוק איתן פלוגת הסיור ושלושת גדודי טנקי מרכבה סימן 2 של החטיבה הוקפצו בצו 8. פלוגת הסיור ליוותה וניתבה כוחות שונים אל ומתוך רצועת עזה. טנקים מהחטיבה השתתפו במספר קרבות בעוטף עזה, כולל ב-22 ביולי באירוע החדירה ליד קיבוץ ניר-עם שבו נהרגו ארבעה קצינים, טנק מהחטיבה השמיד חוליית מחבלים.