חילופי אש בג'נין: אין נפגעים לכוחותינו, ארבעה מחבלים חוסלו

במהלך מעצר טרוריסט מבוקש במחנה הפליטים שבג'נין נפתחה אש מאסיבית לעבר כוח מסתערבים שפעל במקום, הכוח השיב אש והצליח לחסל את המחבלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/21 07:45 ח באלול התשפא

חילופי אש בג'נין: אין נפגעים לכוחותינו, ארבעה מחבלים חוסלו
מעצר ביהודה ושומרון. תמונת ארכיון, צילום: דובר צה"ל

אירוע חריג הלילה ביהודה ושומרון. חיילי צה"ל נכנסו בכוחות משולבים של מסתערבים ולוחמים אל מחנה הפלליטים ג'נין על מנט לעצור מחבלים פלשתינים. מחבלים ששהו במקום החלו לירות לעבר כוכחות צה"ל שהשיבו אש והרגו חמישה מחבלים.

דוברות מג"ב פרסמה הבוקר הודעה רשמית וחשפה את שאירע במחנה הפליטים. על פי מג"ב, הלילה פעלו לוחמי ימ"ס ומג"ב למעצר מבוקש בפעילות טרור, בלב מחנה הפליטים ג'נין שבחטיבה המרחבית מנשה. במהלך הפעילות נפתחה אש כבדה על הכח מטווחים קצרים ועל ידי מספר רב של מחבלים. כוחות המסתערבים של מג"ב השיבו באש לעבר המחבלים וניטרלו אותם.

כרגע לפי דיווחים פלסטינים ארבעה מחבלים נפגעו, שלושה מהם פעילי טרור שמוכרים לכוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו. בג'נין הכריזו על שביתה מקיפה בעיר ויום אבל, וקוראים לשביתה כללית בקרב ערביי יהודה ושומרון.

כזכור, רק לפני חודש מסתערבי ולוחמי מג"ב יחד עם צה"ל נכנסו לג'נין לטובת מעצר של מספר מבוקשים בפעילות טרור. במהלך יציאת הכוחות נתקלו הלוחמים בירי חי מסיבי של מחבלים, הלוחמים השיבו באש והמחבלים נוטרלו. הלוחמים שפעלו בכוחות גלויים וסמויים נערכו גם לתרחיש מהסוג הזה והגיבו בירי לכיוונם של מספר מחבלים שירו לעברם, וכן לעבר מחבלים שהשליכו ואחזו במטעני חבלה בידיהם. זוהו פגיעות בשישה מחבלים ובנוסף תפסו נשק מסוג M-16 של אחד המחבלים שירה לעברם.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן