איימן עודה לפלשתינים: "ישנם פוחזים קיצונים היורים לעבר בני עמנו"

יו"ר הרשימה המשותפת יוצא להגנת הפורעים הערבים: "אני מצדיע לגיבורים הצעירים, אני מצדיע לעצורים". בנוסף הוא מזהיר את הפלשתינים מתקיפות של ישראל: " היו אחראים וזהירים מפני האווירה הפשיסטית המאיימת להרוג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/21 08:48 א בסיון התשפא

איימן עודה לפלשתינים: "ישנם פוחזים קיצונים היורים לעבר בני עמנו"
ח"כ איימן עודה, מגן על על הפלשתינים ומזהיר מפני ישראל, צילום: פלאש 90, הדס פרוש

ישראל נמצאת תחת מתקפה כבדה זה היום השלישי, כאשר כוחות הביטחון נאבקים במספר חזיתות, הן מצד רקטות מרצועת עזה והן מצד מתפרעים בתוך הערים המעורבות. אך עד רגע זה לא נשמע שום גינוי של מנהיג ערבי, לרבות פוליטיקאים ערבים מכנסת ישראל. לא רק שאין גינויים יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, אף מזהיר את הפלשתינים מפני תקיפות ישראליות.

עעמוד הפייסבוק שלו בערבית כתב: "מסר של שייכות ואחריות מהשכל והלב לכולם, במיוחד לדור הצעיר הפטריוטי שאנו מוקירים". בהמשך הוסיף: " הפגינו בכבוד, שייכות והתרסה, אך אנא היו אחראים וזהירים מפני האווירה הפשיסטית המאיימת להרוג צעירים. שימרו על עצמכם. אזנו בין הכבוד, השייכות והגאווה לבין האחריות, הזהירות והשיבה הבטוחה למשפחתכם". עודה גם שלח דברי חיזוק למתפרעים שנעצרו: "אני מצדיע לגיבורים הצעירים, אני מצדיע לעצורים כעת בכמה ישובים. כן, אנחנו חלק מעם אחד ושייכים לאותו רעיון. חובתנו לבצע את חובתנו הלאומית בראש זקוף".

עודה ממשיך להזהיר מפני יהודים שיתקפו ערבים: "אני רואה לנכון לומר לומר שאני חושש מאוד לצעירים שלנו, במיוחד בערים מעורבות, והתלמידים שלנו הנמצאים במעונות הסטודנטים ובמקום שיש בו מגע בין ערבים ליהודים. ישנם פוחזים קיצונים היורים לעבר בני עמנו, והם עשויים לבצע מעשי פשע מסוכנים מאלה. כן, אני משתף אתכם בחשש זה ומבקש מכולם להיזהר". לבסוף קרא: "אני מקווה שפעולות המחאה תתקיימנה בתיאום עם הגופים המייצגים שלנו, ולא באופן אינדיבידואלי או ע"י קבוצות הפועלות לבד. עלינו להעביר את המסר שלנו בכוח, באופן מחושב, ולא באלתור".