ריבלין: "לעולם לא נקבל מציאות שכזו"

בעקבות המצב הביטחוני, הנשיא ערך תדרוך חירום לכלל שגרירי האיחוד האירופי המוצבים בארץ והדגיש בפניהם כי ישראל "לא תאפשר אלימות ופרעות המהוות איום על ביטחונם של אזרחי ישראל"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 11/05/21 16:55 כט באייר התשפא

ריבלין: "לעולם לא נקבל מציאות שכזו"
הנשיא והשגרירים, היום, צילום: לע"מ

מבצע "שומר החומות": ארגוני הטרור חמאס והג'יאהד האסלאמי ירו מטח כבד של רקטות לעבר יישובי וערי הדרום לאורך כל היום (ג'). אזעקות "צבע אדום" נשמעות תדיר באזור, בשעות הצהריים - מעל 350 שיגורים בשעה. שתי נשים נהרגו בפגיעות רקטות שונות ואדם אחד נפצע אנוש. בעקבות המצב הביטחוני, הנשיא ריבלין ערך תדרוך חירום לכלל שגרירי האיחוד האירופי המוצבים בארץ והדגיש את כי ישראל תגן על אזרחיה ככל שיידרש.

"ערכתי תדרוך חירום לכלל שגרירי האיחוד האירופי המוצבים בארץ, על רקע ההסלמה ביממה האחרונה. הדגשתי בפניהם כי לא נאפשר אלימות ופרעות המהוות איום על ביטחונם של אזרחי ישראל", מסר הנשיא.

ריבלין הבהיר כי ישראל לא תשלים עם המצב: "במהלך הפרעות הפכו פלסטינים את מתחם הר הבית לאתר לאחסון נשק, ממנו יוצאות תקיפות נוספות. איננו יכולים לאפשר את השימוש באתר הקדוש לפרעות אלימות. אתמול הותקפה ירושלים בירתנו. מאז נורו מאות רקטות לערים שלנו, ואלפי ילדים נלקחו על ידי הוריהם במהירות למקלטים. אף מדינה בעולם לא תשלים עם מצב דומה. לעולם לא נקבל מציאות שכזו. נגן על אזרחינו בכל הצעדים הנדרשים".